Dvoufázová přenosná nabíječka | 2x13A na 1x24A max. 6 kW

Kód: 621/CEE 621/CEE2 621/CEE3 621/CEE4 Zvolte variantu
31 990 Kč 26 438,02 Kč bez DPH
Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Zvolte variantu
Koncovka přívodního kabelu
Konektor pro připojení k vozu
Můžeme doručit do:
5.3.2019 5.3.2019 5.3.2019 5.3.2019 Zvolte variantu

Accelev přenosná nabíječka využívá 3 fázového připojení pro rychlejší nabíjení vozů s 1 fázovým nabíjením.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Accelev přenosná nabíječka využívá 3 fázového připojení pro rychlejší nabíjení vozů s 1 fázovým nabíjením.

Vysoce účinný AC / AC převodník vytváří 24A "superfázi" ze dvou klasických fází (maximální zatížení 13A na fázi). Tato "superfáze" má mírně vyšší jmenovité napětí a dynamickou stabilizaci napětí proti zatížení, což umožňuje rychlejší nabíjení.

Ve většině českých domácností najdeme třífázovovou 16A zásuvku, s příslušným jištěním B16 (16A) nebo 20A. Větší hlavní jistič = větší náklady.

Výhodou dvoufázové nabíječky je jednoduchá. Žádné přetížení fází při nabíjení až 6kW, co nejrychlejší domácí nabíjení bez speciální napájecí linky. Žádné vysoké proudy = žádné tepelné ztráty = vysoká účinnost.

Níže uvedená tabulka zobrazuje většinu známých EV a PHEV vozidel, způsob jejich nabíjení, typu konektoru, teoretické (hrubé) a skutečné (čisté) nabíjení a zrychlení nabíjení při použití dvoufázového Accelev nabíječky namísto klasické 16A přenosné nabíječky.

Jednotlivé barvy znamenají:

Zelená - 2 až 3x rychlejší nabíjení oproti dodávané nabíječce k vozu

Bledě zelená - nabíjení je rychlejší o 20%

Oranžová - nabíjení není nijak rychlejší

 

Značka vozu

Nabíjení

Počet fází

Max. reálný výkon

Max. reálný výkon při 16A

Max. reálný výkon s Accelev 6kW

Nárůst rychlosti nabíjení v %

3 hodiné nabíení s nabíječkou Accelev 6 kW nyní bude trvat

 

Audi A3 e-tron

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Audi Q7 e-Tron

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Audi Q7 e-Tron

Type 2 / 7.2kW

2

6,8

3,4

 

 

 

 

BMW 225xe PHEV

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

BMW 330e PHEV

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

BMW i3

Type 2 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

BMW i3 2017+

Type 2 / 11kW

3

11,0

11,0

 

 

 

 

BMW i8

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

BMW X5

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Chevrolet Volt

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Citroen C-Zero

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Fiat 500e

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Honda Accord PHEV

Type 1 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Hyundai IONIQ

Type 2 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Hyundai IONIQ PHEV

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Kia Soul EV

Type 1 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Kia Optima PHEV

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Kia Niro PHEV

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Mercedes B-Class Electric

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Mercedes s550 PHEV

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Mercedes C350 PHEV

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Mitsubishi i-MieV

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Mitsubishi Outlander PHEV

Type 1 / 3.3kW

1

3,0

3,0

3,6

19,6

2h

 

Nissan Leaf single charger

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Nissan Leaf

Type 1 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Nissan Leaf 2018+ EU

Type 2 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Nissan e-NV 200

Type 1 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Peugeot iOn

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Renault Fluence

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Renault Kangoo Electric

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Renault Zoe

Type 2 / 43kW

3

40,0

11,0

 

 

 

 

Porsche Cayenne S E-hybrid

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Porsche Panamera S E-hybrid

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 30m

 

Tesla Model S

Type 2 / 22kW

3

21,0

11,0

 

 

 

 

Tesla Model S 2016+

Type 2 / 16kW

3

16,0

11,0

 

 

 

 

Tesla Model X

Type 2 / 22kW

3

21,0

11,0

 

 

 

 

Tesla Model X 2016+

Type 2 / 16kW

3

16,0

11,0

 

 

 

 

Tesla Model S USA

Type 1 / 22kW

1

21,0

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Tesla Model S 2016+ USA

Type 1 / 16kW

1

16,0

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Tesla Model X USA

Type 1 / 22kW

1

21,0

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Tesla Model X 2016+ USA

Type 1 / 16kW

1

16,0

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Toyota Prius Plug-in

Type 1 / 2.0kW

1

2,0

2,0

2,3

16,3

2h 35m

 

Toyota Prius IV Plug-in

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 35m

 

Opel Ampera E

Type 2 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Opel Ampera

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 35m

 

Volkswagen e-Golf

Type 2 / 7.2kW

1

6,8

3,4

6,0

74,4

1h 40m

 

Volkswagen Golf GTE

Type 1 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 35m

 

Volkswagen e-up!

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 35m

 

Volvo XC90

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 35m

 

Volvo V60 PHEV

Type 2 / 3.6kW

1

3,4

3,4

4,0

16,3

2h 35m

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Přenosné nabíječky
Režim nabíjení: Režim 2
Jmenovitý proud: 24 A - rozloženo na dvě fáze max. 13A na fázi
Napájení: 2 fázové
Pracovní napětí: 250V
Jmenovitý výkon: 6 kW
Koncovka vozidla: Typ 1 / Typ 2
Koncovka stanice: CEE

Nabíjení Nissanu Leaf

Porovnání Accelev a 16A přenosné nabíječky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní mohou vkládat příspěvky. Prosíme, přihlaste se nebo se registrujte .

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x