Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Spark Line 32 s RCD Typ 2 | Mennekes | max. 22 kW

Kód: SL32A3F5M SL32A3F7M Zvolte variantu
16 890 Kč od 14 590 Kč - –6 % až –6 %
Typ2 3F Blue final
16 890 Kč od 14 590 Kč - –6 % až –6 % 14 590 Kč 15 890 Kč od 14 590 Kč 12 057,85 Kč bez DPH 13 132,23 Kč bez DPH od 12 057,85 Kč bez DPH
Skladem u výrobce Skladem u výrobce Zvolte variantu
Délka kabelu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
30.9.2019 30.9.2019 Zvolte variantu
  • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení
  • Spínací prvky dimenzovány na více než 150% jmenovitého kontinuálního zatížení
  • Řídící elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku
  • Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • Zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky
    • Spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory
    • Kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze)
    • Kontrola PE a N vodičů
    • Hlídání únikových proudů - Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC)
    • Nepodporovaný mód nabíjení
  • Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu - výhodné pro auta, která toto samy neumí
  • Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kabel s řídící skříňkou pro nabíjení elektromobilů ze zásuvek CEE 32A s maximálním výkonem až 22kW (3x32A).

Tyto zásuvky jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:

  • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení
  • Spínací prvky dimenzovány na více než 150% jmenovitého kontinuálního zatížení
  • Řídící elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku
  • Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • Zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky
    • Spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory
    • Kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze)
    • Kontrola PE a N vodičů
    • Hlídání únikových proudů - Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC)
    • Nepodporovaný mód nabíjení
  • Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu - výhodné pro auta, která toto samy neumí
  • Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina)

Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.

Hlavní uplatnění najdou majitelé elektromobilů Tesla Model S (s TwinChargerem nebo s vylepšenou nabíječkou), Smart ED (s 22kW nabíječkou) a Renault Zoe, protože tato auta jsou schopna se nabíjet výkonem až 22kW. Kabel je ale také kompatibilní se všemi vozy využívajícími Evropsko-Americký standard IEC 62196-2 typ 2 (tzv. Mennekes). Mezi tyto vozy patří např. BMW i3, VW e-up!, VW e-Golf, Mercedes B-class ED a mnoho dalších...

  • Jmenovitý proud: max 32A (22kW) - limitováno předpisy
  • Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
  • Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
  • Přípustná okolní teplota: -30°C až +50°C
  • Záruka: 5 let
  • Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
Délka Hmotnost Původ konektoru Materiál krabičky Klidová spotřeba
5m ~4,5kg Čína (Dostar) elox. hliník 0,35W
7,5m ~5kg Německo (Mennekes) elox. hliník 0,35W

 

  • Stupeň ochrany: tělo + kabel IP65, koncovky v zasunutém stavu IP44
  • Rozměry těla: 5cm x 8cm x 19cm (VxŠxD)
  • Konektor na straně přívodu: CEE32 - červený 5-ti kolík
  • Konektor na straně auta: Typ 2 v souladu s IEC 62196 pro 32A
  • Konstruováno v souladu s: IEC 62196, IEC 61851-1, CE, EMV, RoHS a v několika ohledech zabezpečení překonává požadavky norem
  • Spínací prvky jsou dimenzovány na více než 150% nominálního zatížení
  • Trvalá kontrola propojení ochranného vodiče mezi přívodem a adaptérem
  • Trvalá kontrola propojení ochranného vodiče mezi adaptérem a vozidlem
  • Trvalá kontrola únikového proudu (RCD)
  • Trvalá kontrola napětí na vstupu ze sítě
  • V případě detekce přepětí v síti nebo únikového proudu odpojí vozidlo do 40ms
  • Trvalá kontrola funkčností spínacích prvků
  • Integrovaná ochrana proti přehřátí
  • Řízeno 32 bit mikroprocesorem
  • Prakticky nehlučný provoz

Doplňkové parametry

Kategorie: Přenosné nabíječky
Maximální výkon: 22 kW / 3 fáze / 32 A, 11 kW / 3 fáze / 16 A
Režim nabíjení: Režim 2
Jmenovitý proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
Napájení: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
Pracovní napětí: 400V
Jmenovitý výkon: až 22 kW
RCD: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
Pracovní teplota: -30°C až +50°C
Koncovka vozidla: Typ 2 | Mennekes
Koncovka stanice: CEE32 - červený 5-ti kolík

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.