Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Spark Line 32 | Typ 2 | max. 22 kW

Kód: SL32A3F5M SL32A3F7M Zvolte variantu
+ dárek zdarma
Značka: inChaNet
13 490 Kč 14 990 Kč od 13 490 Kč 11 148,76 Kč bez DPH 12 388,43 Kč bez DPH od 11 148,76 Kč bez DPH
Skladem Skladem Zvolte variantu
Délka kabelu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Se setem adapterů
Můžeme doručit do:
30.9.2022 30.9.2022 Zvolte variantu
  • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení
  • Spínací prvky dimenzovány na více než 150% jmenovitého kontinuálního zatížení
  • Řídící elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku
  • Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • Zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky
    • Spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory
    • Kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze)
    • Kontrola PE a N vodičů
    • Hlídání únikových proudů - Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC)
    • Nepodporovaný mód nabíjení
  • Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu - výhodné pro auta, která toto samy neumí
  • Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina)

Detailní informace

Detailní popis produktu

+ jako dárek brašna pro bezpečné skladování a pohodlné přenášení!

Kabel s řídící skříňkou pro nabíjení elektromobilů ze zásuvek CEE 32A s maximálním výkonem až 22kW (3x32A).

Tyto zásuvky jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:

  • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení
  • Spínací prvky dimenzovány na více než 150% jmenovitého kontinuálního zatížení
  • Řídící elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku
  • Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • Zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky
    • Spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory
    • Kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze)
    • Kontrola PE a N vodičů
    • Hlídání únikových proudů - Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC)
    • Nepodporovaný mód nabíjení
  • Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu - výhodné pro auta, která toto samy neumí
  • Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina)

Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.

Hlavní uplatnění najdou majitelé elektromobilů Tesla Model S (s TwinChargerem nebo s vylepšenou nabíječkou), Smart ED (s 22kW nabíječkou) a Renault Zoe, protože tato auta jsou schopna se nabíjet výkonem až 22kW. Kabel je ale také kompatibilní se všemi vozy využívajícími Evropsko-Americký standard IEC 62196-2 typ 2. Mezi tyto vozy patří např. BMW i3, VW e-up!, VW e-Golf, Mercedes B-class ED a mnoho dalších...

  • Jmenovitý proud: max 32A (22kW) - limitováno předpisy
  • Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
  • Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
  • Přípustná okolní teplota: -30°C až +50°C
  • Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
  • Stupeň ochrany: tělo + kabel IP65, koncovky v zasunutém stavu IP44
  • Rozměry těla: 5cm x 8cm x 19cm (VxŠxD)
  • Konektor na straně přívodu: CEE32 - červený 5-ti kolík
  • Konektor na straně auta: Typ 2 v souladu s IEC 62196 pro 32A
  • Konstruováno v souladu s: IEC 62196, IEC 61851-1, CE, EMV, RoHS a v několika ohledech zabezpečení překonává požadavky norem
  • Spínací prvky jsou dimenzovány na více než 150% nominálního zatížení
  • Trvalá kontrola propojení ochranného vodiče mezi přívodem a adaptérem
  • Trvalá kontrola propojení ochranného vodiče mezi adaptérem a vozidlem
  • Trvalá kontrola únikového proudu (RCD)
  • Trvalá kontrola napětí na vstupu ze sítě
  • V případě detekce přepětí v síti nebo únikového proudu odpojí vozidlo do 40ms
  • Trvalá kontrola funkčností spínacích prvků
  • Integrovaná ochrana proti přehřátí
  • Řízeno 32 bit mikroprocesorem
  • Prakticky nehlučný provoz

 

Set adapterů - nabíjení z průmyslové CEE16A a domovní zásuvky

Verze se setem adapterů umožňuje nabíjení z průmyslové 16A a domovní zásuvky. Díky tomu Vám stačí jedno univerzální řešení.

  • Z průmyslové 400V zásuvky CEE32A využívá maximální dostupný výkon - 22kW.
  • S adapterem do průmyslové 400V zásuvky CEE16A využívá maximální dostupný výkon - 11kW.
  • S adapterem do domovní 230V 16A zásuvky využívá maximální dostupný výkon na jedné fázi - 3,7kW.

Doplňkové parametry

Kategorie: Přenosné nabíječky
Maximální výkon: 22kW
Výstup stanice: kabel Typ 2
Stupeň krytí: IP65
Režim nabíjení: Režim 2
Jmenovitý proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
Napájení: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
Pracovní napětí: 400V
Jmenovitý výkon: až 22 kW
RCD: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
Stupeň krytí: IP65
Pracovní teplota: -30°C až +50°C
Koncovka vozidla: Typ 2 | Mennekes
Koncovka stanice: CEE32 - červený 5-ti kolík

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.