Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

A3 Sportback TFSI e

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 19 180 Kč–6 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 19 180 Kč  (–6 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
od 14 990 Kč –20 %
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
Původně: 14 990 Kč  (–20 %)
od 11 990 Kč
(od 9 909,09 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496C
 
od 13 990 Kč
(od 11 561,98 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 17 590 Kč
(od 14 537,19 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 090 Kč
(2 553,72 Kč bez DPH)
Webasto Next
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121F
 
od 20 690 Kč
(od 17 099,17 Kč bez DPH)
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Skladem
Kód: 2364/11
 
od 10 990 Kč
(od 9 082,64 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 3,7
 
8 990 Kč
(7 429,75 Kč bez DPH)
Wallbox Cooper
Wallbox Copper SB
Skladem
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
 
23 890 Kč
(19 743,80 Kč bez DPH)
87 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
2 553,72 Kč bez DPH
3 090 Kč
Kód: CHRG-T2-37
Charging cable T2 T2
Tip
3 545,45 Kč bez DPH
4 290 Kč
Kód: 30560
Charging cable T2 T2 sfeer2
4 123,97 Kč bez DPH
4 990 Kč
Kód: 30580S
76971 2000 int 04
od 4 702,48 Kč bez DPH
od 5 690 Kč
Kód: 1623506
Premium Straight Cable T2 T2 black
4 950,41 Kč bez DPH
5 990 Kč
Kód: 39802
79915 1000 int 04 Kód: 1627131
Škoda iV Charger Connect
Výprodej
od 24 700 Kč–76 %
od 5 363,64 Kč bez DPH
od 6 490 Kč
Kód: 5LA915686A
39809 Premium Cable Hero Shot background zwart (003)
5 446,28 Kč bez DPH
6 590 Kč
Kód: 39809
Autonabijeni GO 3,7
Tip + dárek zdarma
7 429,75 Kč bez DPH
8 990 Kč
Kód: GO-T2-37
Nahoru
Další produkty

Jsou to už dva roky, co jsme zkoušeli plug-in hybrid Audi A3 e-tron. Aktuálně přišel na trh facelift, který se liší především kosmeticky.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

S novou A3 do zásuvky jsme najeli téměř 1000 km. Zjistili jsme, že facelift se od původní verze zas až tak moc neliší - a že to není na škodu.
foto: Hybrid.cz

 

Facelift plug-in hybridu Audi A3 e-tron pro rok 2017 se nese v duchu malých stylistických úprav. Jsou patrné zejména na předních a zadních světlech i přední masce.

Novinkou je také Audi Virtual Cockpit, kdy jsou tradiční analogové budíky přístrojové desky nahrazeny 12,3" TFT displejem. V případě Audi A3 e-tron 2017 je výsledkem opravdu intenzivní pocit zahlcení informacemi.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Displej je plný digitálních budíků, čísel a ukazatelů, což bude bezesporu dělat dobře zejména technologickým hračičkům a lidem, kteří se při jízdě autem potřebují cítit jako v kokpitu vesmírné lodi.

Těm ostatním může přemíra informací připadat přeci jen trochu příliš. Přidává však na celkově ještě sportovnějším pocitu z auta, stejně jako např. stropní prolis.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Co nám ovšem u nové A3 do zásuvky chybělo, to byl dotykový displej u navigace/infotainmentu. Dnes už jej považujeme za samozřejmost. Poněkud nás trápilo také neohrabané ovládání sedadel a jejich tuhost, která byla cítit po každé delší cestě.

Kde naopak Audi A3 e-tron exceluje, to je odhlučnění kabiny, a to jak od hluku motoru, tak aerodynamického hluku. Potěšil nás i příjemně padnoucí malý volant a taková maličkost jako je automatická parkovací brzda.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Po jízdní stránce autu není co vytknout, pocitově vynikající zrychlení 0-100 km/h zvládá pořád za 7,6 sekundy a prvních asi 30 km umí jet čistě na elektřinu. Při jízdě na elektřinu je zrychlení 0-60 km/h podle technických specifikací 4,9 sekundy!

Sportovnímu vyladění auta odpovídá i tvrdší podvozek, který si ale s hmotností 1615 kg bez problémů poradí. Dobrému pocitu z jízdy pomáhá i zavěšení kol McPherson na přední nápravě a čtyř prvkové zavěšení s nezávislým odpružením na zadní.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Na hybridním pohonu se nic nezměnilo. Základem pohonného systému zůstává přeplňovaný čtyřválec 1,4l TFSI (110 kW) doplněný o elektromotor o výkonu 75 kW. To vše doplňuje šestistupňová převodovka S tronic.

Celkový max. výkon ústrojí je 150 kW (204 koní). Čistě na elektřinu je max. rychlost omezena zhruba 130 km/h, ale vyzkoušeli jsme, že to jde i trochu přes. Na elektřinu ujede auto reálně mezi 30-35 km normální jízdou, s trochou snahy zvládne i 40 km. Max. rychlost je omezena 222 km/h.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Dlouhodobá průměrná spotřeba námi testovaného vozu se pohybovala na 6,0 l/100 km. Při plném nabití a následném 200km výletu vykazovalo auto spotřebu 5,2 l/100 km.

Po vybití hlavní kapacity baterie a trochu agresivnější jízdě ale průměrná spotřeba snadno stoupá k 7 l/100 km a není problém se dostat až na 8 l/100 km. Stejně jako u kteréhokoliv jiného plug-in hybridu nakonec průměrná spotřeba nejvíc závisí na pravidelnosti dobíjení.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Objem zavazadlového prostoru je 280 litrů, objem nádrže 40 litrů, kapacita li-ion baterie 8,8 kWh. Tedy vše při starém. Reálně se dojezd auta pohybuje kolem mezi 600 km a 700 km na jedno naplnění nádrže a 3-5 plných dobití, v závislosti na stylu jízdy.

Audi A3 e-tron ale není o spotřebě, jako třeba Prius. Tohle auto je "výkonový" plug-in hybrid, který chytře využívá výhod elektrického pohonu ku svému prospěchu, aniž by dělal jakékoliv kompromisy na straně výkonu nebo jinak řidiče omezoval.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Cena auta začíná na 999 900 Kč, a v segmentu plug-in hybridů a elektromobilů tedy nijak nevybočuje. Je prostě konzervativní, stejně jako auto samotné. Ale na to jsme u koncernu Volkswagen zvyklí a neznamená to, že je to tak špatně.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 
Zdroj: Hybrid.cz