Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Range Rover Velar Plug-In Hybrid

Nejprodávanější

Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
Wallbox Pulsar Plus
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
 
od 22 990 Kč
(od 19 000 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–11 %
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496A
Původně: 19 390 Kč  (–11 %)
od 17 490 Kč
(od 14 454,55 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–9 %
JUICE BOOSTER 2
Momentálně nedostupné
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–9 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
copperSB overview 1024x922
27 990 Kč –13 %
Wallbox Cooper SB
Skladem
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
Původně: 27 990 Kč  (–13 %)
24 490 Kč
(20 239,67 Kč bez DPH)
webasto next wallbox
od 28 920 Kč–26 %
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121C
Původně: 28 920 Kč  (–26 %)
od 21 790 Kč
(od 18 008,26 Kč bez DPH)
Ratio HomeBox
Ratio HomeBox
Skladem
Kód: 35346
 
od 15 190 Kč
(od 12 553,72 Kč bez DPH)
HB smart
SmartBox | až 4 stanice
Skladem
Kód: 37622
 
od 23 890 Kč
(od 19 743,80 Kč bez DPH)
HB recht T2
Ratio HomeBox
Skladem
Kód: 35328
 
od 16 990 Kč
(od 14 041,32 Kč bez DPH)
56 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 297,52 Kč bez DPH
3 990 Kč
Kód: CHRG-T2-74
Nabíjecí kabel | Typ 2 | 1f/32A max. 7,4 kW
Akce Tip
3 958,68 Kč bez DPH
4 790 Kč
Kód: 30660
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
od 5 157,02 Kč bez DPH
od 6 240 Kč
Kód: 31250B
 Vinutý nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
6 190,08 Kč bez DPH
7 490 Kč
Kód: 31254B
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Novinka
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 2364/11
WLBX GO detail
Novinka Tip + dárek zdarma
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: WLBX-GO-11
Autonabíjení GO | Typ 2 | max. 7,4kW
Tip
9 909,09 Kč bez DPH
11 990 Kč
Kód: GO-T2-74
ratio 2
Akce Výprodej
od 15 790 Kč–24 %
od 9 909,09 Kč bez DPH
od 11 990 Kč
Kód: 35346-2
Nahoru
Další produkty

Nový plug-in hybrid Range Rover Velar P400e s dvoulitrovým čtyřválcem je vybaven 105kW elektromotorem a 13,6kWh li-ion baterií.

Range Rover Velar: plug-in hybrid s dojezdem 53 km na elektřinu

Rodina Range Roveru je nyní plně elektrifikována. Plug-in hybridní Range Rover Velar P400e nabízí zákazníkům působivý dojezd až 53 km čistě na elektřinu. Napříč modelovou řadou jsou v nabídce rovněž 48V mild hybridy.
foto: Jaguar Land Rover

 

Nový plug-in hybrid P400e s dvoulitrovým čtyřválcem představuje jemnou a kultivovanou pohonnou jednotku, která u zážehového motoru o výkonu 300 koní a 105kW elektromotoru nabízí kombinované parametry 404 koní a 640 Nm a zrychlení 0-100 km/h za 5,4 sekundy.

Baterie o kapacitě 13,6kWh je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru a stejnosměrnou rychlonabíječkou ji lze nabít na 80 % za 30 minut nebo za 1 hodinu a 40 minut při použití standardního 7kW wall boxu. V čistě elektrickém režimu s nulovými emisemi z výfuku činí dojezd v reálných podmínkách 53 km.

Poprvé byla do Range Roveru Velar uvedena i nová rodina řadových šestiválců Ingenium o objemu 3,0 litru. Nejnovější generace jemných a hospodárných zážehových a vznětových motorů je kvůli snížení spotřeby k dispozici s 48V mild hybridní technologií (MHEV).

Nové řadové šestiválce, vyvinuté společností Jaguar Land Rover, jsou k dispozici ve variantách D300 (diesel, 300 koní) a P400 (benzín, 400 koní) s pohonem všech kol. Všechny vozy mají pneumatické odpružení ve standardní výbavě.

 

Range Rover Velar

Range Rover Velar
foto: JLR
 

Nové motory jsou dostupné jako mild hybridy (MHEV), coby příspěvek k nejnovějším technologiím motoru pro hospodárnost a výkonnost. Systém MHEV využívá řemenem poháněný integrovaný startér-generátor (BiSG) v motorovém prostoru, který získává energii běžně ztracenou při zpomalování, a ukládá ji ve 48V litium-iontové baterii, umístěné pod podlahou zavazadlového prostoru.

Ta je schopna znovu uvolnit uloženou energii a pomoci tak spalovacímu motoru při akceleraci, přičemž se zároveň podílí na vylepšeném stop/start systému s rychlejšími reakcemi.

Nový řadový šestiválec P400 dává točivý moment 550 Nm a přináší působivé zrychlení 0-100 km/h za 5,5 sekundy. Pro ještě jemnější dodávku výkonu má motor elektrický kompresor podporovaný dvoukomorovým turbodmychadlem a plynule proměnný zdvih ventilů (CVVl).

Diesel D300 generuje točivý moment 650 Nm a nabízí zrychlení 0-100 km/h za 6,5 sekundy při spotřebě paliva do 7,4 l/100 km a emisích CO2 194 g/km. Sériově uspořádané sekvenční přeplňování turbodmychadly a pokročilý systém čištění výfukových plynů z něj dělají jeden z nejlepších čistých dieselových motorů.

Range Rover Velar

Range Rover Velar
foto: JLR
 

Konstrukce nových řadových vznětových motorů s 48V mild hybridní technologií (MHEV), která zlepšuje reakce motoru a snižuje spotřebu paliva, splňuje standardy Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) a Euro 6d-final v reálném provozu.

Výsledkem je, že nový vznětový motor Ingenium – nyní také dostupný v modelech Range Rover a Range Rover Sport – je jedním z nejlepších čistých dieselů na světě.

V Range Roveru Velar je navíc představena nová generace dieselového čtyřválce Ingenium D200, který nabízí vyšší výkon, nižší emise CO2 a nižší spotřebu paliva. Tento motor je nabízen se stejnou 48voltovou hybridní technologií, jakou mají ostatní modely, s emisemi CO2 od 165 g/km a spotřebou paliva 6,3 litru/100 km.

Zdroj: Tisková zpráva