Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Range Rover Velar Plug-In Hybrid

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 18 890 Kč–4 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 18 890 Kč  (–4 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496A
 
od 13 990 Kč
(od 11 561,98 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 18 490 Kč
(od 15 280,99 Kč bez DPH)
webasto next wallbox
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121E
 
od 20 990 Kč
(od 17 347,11 Kč bez DPH)
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Skladem
Kód: 2364/11
 
od 10 990 Kč
(od 9 082,64 Kč bez DPH)
Wallbox Cooper
23 890 Kč –10 %
Wallbox Cooper SB
Skladem
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
Původně: 23 890 Kč  (–10 %)
21 490 Kč
(17 760,33 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 490 Kč
(2 884,30 Kč bez DPH)
ch 04 11 01 2
od 22 690 Kč–20 %
go-e Charger Gemini flex
Skladem
Kód: CH-04-11-01
Původně: 22 690 Kč  (–20 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
79 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
2 884,30 Kč bez DPH
3 490 Kč
Kód: CHRG-T2-74
Charging cable T2 T2
Tip
3 793,39 Kč bez DPH
4 590 Kč
Kód: 30660
Charging cable T2 T2 sfeer2
4 371,90 Kč bez DPH
5 290 Kč
Kód: 30680S
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
od 5 446,28 Kč bez DPH
od 6 590 Kč
Kód: 39810
phoenix
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 1623507
Přenosný Wallbox | Zásuvka
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 2364/11
WLBX GO detail
Novinka Tip + dárek zdarma
9 082,64 Kč bez DPH
10 990 Kč
Kód: 2615
Autonabijeni GO 11kW
Tip + dárek zdarma
9 909,09 Kč bez DPH
11 990 Kč
Kód: GO-T2-74
PB181312
+ dárek zdarma
od 9 909,09 Kč bez DPH
od 11 990 Kč
Kód: SL32A1F5M
Nahoru
Další produkty

Nový plug-in hybrid Range Rover Velar P400e s dvoulitrovým čtyřválcem je vybaven 105kW elektromotorem a 13,6kWh li-ion baterií.

Range Rover Velar: plug-in hybrid s dojezdem 53 km na elektřinu

Rodina Range Roveru je nyní plně elektrifikována. Plug-in hybridní Range Rover Velar P400e nabízí zákazníkům působivý dojezd až 53 km čistě na elektřinu. Napříč modelovou řadou jsou v nabídce rovněž 48V mild hybridy.
foto: Jaguar Land Rover

 

Nový plug-in hybrid P400e s dvoulitrovým čtyřválcem představuje jemnou a kultivovanou pohonnou jednotku, která u zážehového motoru o výkonu 300 koní a 105kW elektromotoru nabízí kombinované parametry 404 koní a 640 Nm a zrychlení 0-100 km/h za 5,4 sekundy.

Baterie o kapacitě 13,6kWh je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru a stejnosměrnou rychlonabíječkou ji lze nabít na 80 % za 30 minut nebo za 1 hodinu a 40 minut při použití standardního 7kW wall boxu. V čistě elektrickém režimu s nulovými emisemi z výfuku činí dojezd v reálných podmínkách 53 km.

Poprvé byla do Range Roveru Velar uvedena i nová rodina řadových šestiválců Ingenium o objemu 3,0 litru. Nejnovější generace jemných a hospodárných zážehových a vznětových motorů je kvůli snížení spotřeby k dispozici s 48V mild hybridní technologií (MHEV).

Nové řadové šestiválce, vyvinuté společností Jaguar Land Rover, jsou k dispozici ve variantách D300 (diesel, 300 koní) a P400 (benzín, 400 koní) s pohonem všech kol. Všechny vozy mají pneumatické odpružení ve standardní výbavě.

 

Range Rover Velar

Range Rover Velar
foto: JLR
 

Nové motory jsou dostupné jako mild hybridy (MHEV), coby příspěvek k nejnovějším technologiím motoru pro hospodárnost a výkonnost. Systém MHEV využívá řemenem poháněný integrovaný startér-generátor (BiSG) v motorovém prostoru, který získává energii běžně ztracenou při zpomalování, a ukládá ji ve 48V litium-iontové baterii, umístěné pod podlahou zavazadlového prostoru.

Ta je schopna znovu uvolnit uloženou energii a pomoci tak spalovacímu motoru při akceleraci, přičemž se zároveň podílí na vylepšeném stop/start systému s rychlejšími reakcemi.

Nový řadový šestiválec P400 dává točivý moment 550 Nm a přináší působivé zrychlení 0-100 km/h za 5,5 sekundy. Pro ještě jemnější dodávku výkonu má motor elektrický kompresor podporovaný dvoukomorovým turbodmychadlem a plynule proměnný zdvih ventilů (CVVl).

Diesel D300 generuje točivý moment 650 Nm a nabízí zrychlení 0-100 km/h za 6,5 sekundy při spotřebě paliva do 7,4 l/100 km a emisích CO2 194 g/km. Sériově uspořádané sekvenční přeplňování turbodmychadly a pokročilý systém čištění výfukových plynů z něj dělají jeden z nejlepších čistých dieselových motorů.

Range Rover Velar

Range Rover Velar
foto: JLR
 

Konstrukce nových řadových vznětových motorů s 48V mild hybridní technologií (MHEV), která zlepšuje reakce motoru a snižuje spotřebu paliva, splňuje standardy Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) a Euro 6d-final v reálném provozu.

Výsledkem je, že nový vznětový motor Ingenium – nyní také dostupný v modelech Range Rover a Range Rover Sport – je jedním z nejlepších čistých dieselů na světě.

V Range Roveru Velar je navíc představena nová generace dieselového čtyřválce Ingenium D200, který nabízí vyšší výkon, nižší emise CO2 a nižší spotřebu paliva. Tento motor je nabízen se stejnou 48voltovou hybridní technologií, jakou mají ostatní modely, s emisemi CO2 od 165 g/km a spotřebou paliva 6,3 litru/100 km.

Zdroj: Tisková zpráva