Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Range Rover Velar Plug-In Hybrid

Nejprodávanější

Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–11 %
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496A
Původně: 19 390 Kč  (–11 %)
od 17 490 Kč
(od 14 454,55 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
 
od 22 990 Kč
(od 19 000 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–9 %
JUICE BOOSTER 2
Skladem
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–9 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
Ratio HomeBox
Ratio HomeBox
Skladem
Kód: 35346
 
od 15 190 Kč
(od 12 553,72 Kč bez DPH)
copperSB overview 1024x922
27 990 Kč –13 %
Wallbox Cooper SB
Skladem
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
Původně: 27 990 Kč  (–13 %)
24 490 Kč
(20 239,67 Kč bez DPH)
HB recht T2
Ratio HomeBox
Skladem
Kód: 35328
 
od 16 990 Kč
(od 14 041,32 Kč bez DPH)
webasto next wallbox
od 28 920 Kč–26 %
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121C
Původně: 28 920 Kč  (–26 %)
od 21 790 Kč
(od 18 008,26 Kč bez DPH)
go eCharger HOME 11kW
go-eCharger HOME+
Skladem
Kód: CH-02-17-1
 
od 17 890 Kč
(od 14 785,12 Kč bez DPH)
56 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
2 884,30 Kč bez DPH
3 490 Kč
Kód: CHRG-T2-74
Nabíjecí kabel | Typ 2 | 1f/32A max. 7,4 kW
Akce Tip
3 958,68 Kč bez DPH
4 790 Kč
Kód: 30660
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
od 5 157,02 Kč bez DPH
od 6 240 Kč
Kód: 31250B
 Vinutý nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
6 190,08 Kč bez DPH
7 490 Kč
Kód: 31254B
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Novinka
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 2364/11
WLBX GO detail
Novinka Tip + dárek zdarma
WLBX GO | Zásuvka
4 - 6 týdnů
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: WLBX-GO-11
Autonabíjení GO | Typ 2 | max. 7,4kW
Tip
9 909,09 Kč bez DPH
11 990 Kč
Kód: GO-T2-74
79915 1000 int 04
9 909,09 Kč bez DPH
11 990 Kč
Kód: 1627133
Nahoru
Další produkty

Nový plug-in hybrid Range Rover Velar P400e s dvoulitrovým čtyřválcem je vybaven 105kW elektromotorem a 13,6kWh li-ion baterií.

Range Rover Velar: plug-in hybrid s dojezdem 53 km na elektřinu

Rodina Range Roveru je nyní plně elektrifikována. Plug-in hybridní Range Rover Velar P400e nabízí zákazníkům působivý dojezd až 53 km čistě na elektřinu. Napříč modelovou řadou jsou v nabídce rovněž 48V mild hybridy.
foto: Jaguar Land Rover

 

Nový plug-in hybrid P400e s dvoulitrovým čtyřválcem představuje jemnou a kultivovanou pohonnou jednotku, která u zážehového motoru o výkonu 300 koní a 105kW elektromotoru nabízí kombinované parametry 404 koní a 640 Nm a zrychlení 0-100 km/h za 5,4 sekundy.

Baterie o kapacitě 13,6kWh je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru a stejnosměrnou rychlonabíječkou ji lze nabít na 80 % za 30 minut nebo za 1 hodinu a 40 minut při použití standardního 7kW wall boxu. V čistě elektrickém režimu s nulovými emisemi z výfuku činí dojezd v reálných podmínkách 53 km.

Poprvé byla do Range Roveru Velar uvedena i nová rodina řadových šestiválců Ingenium o objemu 3,0 litru. Nejnovější generace jemných a hospodárných zážehových a vznětových motorů je kvůli snížení spotřeby k dispozici s 48V mild hybridní technologií (MHEV).

Nové řadové šestiválce, vyvinuté společností Jaguar Land Rover, jsou k dispozici ve variantách D300 (diesel, 300 koní) a P400 (benzín, 400 koní) s pohonem všech kol. Všechny vozy mají pneumatické odpružení ve standardní výbavě.

 

Range Rover Velar

Range Rover Velar
foto: JLR
 

Nové motory jsou dostupné jako mild hybridy (MHEV), coby příspěvek k nejnovějším technologiím motoru pro hospodárnost a výkonnost. Systém MHEV využívá řemenem poháněný integrovaný startér-generátor (BiSG) v motorovém prostoru, který získává energii běžně ztracenou při zpomalování, a ukládá ji ve 48V litium-iontové baterii, umístěné pod podlahou zavazadlového prostoru.

Ta je schopna znovu uvolnit uloženou energii a pomoci tak spalovacímu motoru při akceleraci, přičemž se zároveň podílí na vylepšeném stop/start systému s rychlejšími reakcemi.

Nový řadový šestiválec P400 dává točivý moment 550 Nm a přináší působivé zrychlení 0-100 km/h za 5,5 sekundy. Pro ještě jemnější dodávku výkonu má motor elektrický kompresor podporovaný dvoukomorovým turbodmychadlem a plynule proměnný zdvih ventilů (CVVl).

Diesel D300 generuje točivý moment 650 Nm a nabízí zrychlení 0-100 km/h za 6,5 sekundy při spotřebě paliva do 7,4 l/100 km a emisích CO2 194 g/km. Sériově uspořádané sekvenční přeplňování turbodmychadly a pokročilý systém čištění výfukových plynů z něj dělají jeden z nejlepších čistých dieselových motorů.

Range Rover Velar

Range Rover Velar
foto: JLR
 

Konstrukce nových řadových vznětových motorů s 48V mild hybridní technologií (MHEV), která zlepšuje reakce motoru a snižuje spotřebu paliva, splňuje standardy Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) a Euro 6d-final v reálném provozu.

Výsledkem je, že nový vznětový motor Ingenium – nyní také dostupný v modelech Range Rover a Range Rover Sport – je jedním z nejlepších čistých dieselů na světě.

V Range Roveru Velar je navíc představena nová generace dieselového čtyřválce Ingenium D200, který nabízí vyšší výkon, nižší emise CO2 a nižší spotřebu paliva. Tento motor je nabízen se stejnou 48voltovou hybridní technologií, jakou mají ostatní modely, s emisemi CO2 od 165 g/km a spotřebou paliva 6,3 litru/100 km.

Zdroj: Tisková zpráva

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení