Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Range Rover Velar Plug-In Hybrid

Nejprodávanější

Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX | kabel Typ 2 | až 22kW
Tip možnost instalace + dárek zdarma
Skladem
Kód: 1115/11
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
Tip možnost instalace
Skladem
Kód: 35346
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
HB recht T2
Home Box s DC ochranou | kabel Typ 2 | až 22 kW
Tip možnost instalace
Skladem
Kód: 35328
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
JUICE BOOSTER 2 | Typ 2
Tip
Skladem
Kód: EL-JB2E2
 
od 29 990 Kč
(od 24 785,12 Kč bez DPH)
Nabíjecí kabel | Typ 2 | 1f/32A max. 7,4 kW
5 690 Kč –14 %
Původně: 5 690 Kč  (–14 %)
4 890 Kč
(4 041,32 Kč bez DPH)
Detail
Chytrá přenosná nabíječka pro elektromobil
14 990 Kč –8 %
Revoluční Accelev V2 | max. 7,7 kW
Akce Tip + dárek zdarma
Skladem
Kód: 1346/TYP
Původně: 14 990 Kč  (–8 %)
13 790 Kč
(11 396,69 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
4 290 Kč
(3 545,45 Kč bez DPH)
Detail
Přenosná nabíječka Generace A-EV | Typ 2 | max. 7,4 kW
od 11 890 Kč–4 %
Původně: 11 890 Kč  (–4 %)
od 11 390 Kč
(od 9 413,22 Kč bez DPH)
79915 1000 int 04
 
6 550 Kč
(5 413,22 Kč bez DPH)
Detail
25 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 545,45 Kč bez DPH
4 290 Kč
Kód: T2-1F-32A
Nabíjecí kabel | Typ 2 | 1f/32A max. 7,4 kW
Akce Tip
5 690 Kč –14 %
4 041,32 Kč bez DPH
4 890 Kč
Kód: 30660
phoenix
od 4 809,92 Kč bez DPH
od 5 820 Kč
Kód: 1623507
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
od 5 374,38 Kč bez DPH
od 6 503 Kč
Kód: 31250B
79915 1000 int 04
5 413,22 Kč bez DPH
6 550 Kč
Kód: 1627133
 Vinutý nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
7 429,75 Kč bez DPH
8 990 Kč
Kód: 31254B
PB181312
od 9 909,09 Kč bez DPH
od 11 990 Kč
Kód: SL32A1F5M
eveline ii displej nove
Novinka + dárek zdarma
od 10 239,67 Kč bez DPH
od 12 390 Kč
Kód: 1943/5 M
Nahoru
Další produkty

Nový plug-in hybrid Range Rover Velar P400e s dvoulitrovým čtyřválcem je vybaven 105kW elektromotorem a 13,6kWh li-ion baterií.

Range Rover Velar: plug-in hybrid s dojezdem 53 km na elektřinu

Rodina Range Roveru je nyní plně elektrifikována. Plug-in hybridní Range Rover Velar P400e nabízí zákazníkům působivý dojezd až 53 km čistě na elektřinu. Napříč modelovou řadou jsou v nabídce rovněž 48V mild hybridy.
foto: Jaguar Land Rover

 

Nový plug-in hybrid P400e s dvoulitrovým čtyřválcem představuje jemnou a kultivovanou pohonnou jednotku, která u zážehového motoru o výkonu 300 koní a 105kW elektromotoru nabízí kombinované parametry 404 koní a 640 Nm a zrychlení 0-100 km/h za 5,4 sekundy.

Baterie o kapacitě 13,6kWh je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru a stejnosměrnou rychlonabíječkou ji lze nabít na 80 % za 30 minut nebo za 1 hodinu a 40 minut při použití standardního 7kW wall boxu. V čistě elektrickém režimu s nulovými emisemi z výfuku činí dojezd v reálných podmínkách 53 km.

Poprvé byla do Range Roveru Velar uvedena i nová rodina řadových šestiválců Ingenium o objemu 3,0 litru. Nejnovější generace jemných a hospodárných zážehových a vznětových motorů je kvůli snížení spotřeby k dispozici s 48V mild hybridní technologií (MHEV).

Nové řadové šestiválce, vyvinuté společností Jaguar Land Rover, jsou k dispozici ve variantách D300 (diesel, 300 koní) a P400 (benzín, 400 koní) s pohonem všech kol. Všechny vozy mají pneumatické odpružení ve standardní výbavě.

 

Range Rover Velar

Range Rover Velar
foto: JLR
 

Nové motory jsou dostupné jako mild hybridy (MHEV), coby příspěvek k nejnovějším technologiím motoru pro hospodárnost a výkonnost. Systém MHEV využívá řemenem poháněný integrovaný startér-generátor (BiSG) v motorovém prostoru, který získává energii běžně ztracenou při zpomalování, a ukládá ji ve 48V litium-iontové baterii, umístěné pod podlahou zavazadlového prostoru.

Ta je schopna znovu uvolnit uloženou energii a pomoci tak spalovacímu motoru při akceleraci, přičemž se zároveň podílí na vylepšeném stop/start systému s rychlejšími reakcemi.

Nový řadový šestiválec P400 dává točivý moment 550 Nm a přináší působivé zrychlení 0-100 km/h za 5,5 sekundy. Pro ještě jemnější dodávku výkonu má motor elektrický kompresor podporovaný dvoukomorovým turbodmychadlem a plynule proměnný zdvih ventilů (CVVl).

Diesel D300 generuje točivý moment 650 Nm a nabízí zrychlení 0-100 km/h za 6,5 sekundy při spotřebě paliva do 7,4 l/100 km a emisích CO2 194 g/km. Sériově uspořádané sekvenční přeplňování turbodmychadly a pokročilý systém čištění výfukových plynů z něj dělají jeden z nejlepších čistých dieselových motorů.

Range Rover Velar

Range Rover Velar
foto: JLR
 

Konstrukce nových řadových vznětových motorů s 48V mild hybridní technologií (MHEV), která zlepšuje reakce motoru a snižuje spotřebu paliva, splňuje standardy Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) a Euro 6d-final v reálném provozu.

Výsledkem je, že nový vznětový motor Ingenium – nyní také dostupný v modelech Range Rover a Range Rover Sport – je jedním z nejlepších čistých dieselů na světě.

V Range Roveru Velar je navíc představena nová generace dieselového čtyřválce Ingenium D200, který nabízí vyšší výkon, nižší emise CO2 a nižší spotřebu paliva. Tento motor je nabízen se stejnou 48voltovou hybridní technologií, jakou mají ostatní modely, s emisemi CO2 od 165 g/km a spotřebou paliva 6,3 litru/100 km.

Zdroj: Tisková zpráva