Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Arteon R Plug-In Hybrid

Nejprodávanější

Wallbox A EV
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 790 Kč
(3 132,23 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
HB recht T2
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 1f/16A max. 3,7 kW
4 990 Kč –16 %
Původně: 4 990 Kč  (–16 %)
4 190 Kč
(3 462,81 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
JUICE BOOSTER 2 | Typ 2
Skladem u výrobce
Kód: EL-JB2E2
 
od 29 990 Kč
(od 24 785,12 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 3,7
 
10 490 Kč
(8 669,42 Kč bez DPH)
79915 1000 int 04
 
5 690 Kč
(4 702,48 Kč bez DPH)
evtun accelev m IMG 0012
12 990 Kč –12 %
Revoluční Accelev V2 | Typ 2 | max. 3,7 kW
Skladem u výrobce
Kód: VTECH-T2S
Původně: 12 990 Kč  (–12 %)
11 490 Kč
(9 495,87 Kč bez DPH)
31 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 132,23 Kč bez DPH
3 790 Kč
Kód: T2-1F-16A
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 1f/16A max. 3,7 kW
Akce Tip
4 990 Kč –16 %
3 462,81 Kč bez DPH
4 190 Kč
Kód: 30560
76971 2000 int 04
od 4 404,96 Kč bez DPH
od 5 330 Kč
Kód: 1623506
79915 1000 int 04
4 702,48 Kč bez DPH
5 690 Kč
Kód: 1627131
Prémiový nabíjecí kabel | Typ 2 | 1f/16A max. 3,7 kW
od 4 954,55 Kč bez DPH
od 5 995 Kč
Kód: 31240B
Prémiový nabíjecí kabel Mennekes 32A | 1 fáze | do 7,4 kW
6 520,66 Kč bez DPH
7 890 Kč
Kód: 31244B
PB251369alfa
od 8 256,20 Kč bez DPH
od 9 990 Kč
Kód: 1757/5 M
Autonabijeni GO 3,7
Tip
8 669,42 Kč bez DPH
10 490 Kč
Kód: GO-T2-S
eveline ii displej nove
Novinka + dárek zdarma
od 9 495,87 Kč bez DPH
od 11 490 Kč
Kód: ZCT21615
Nahoru
Další produkty

Volkswagen představuje ve světové premiéře nový model Arteon. Nově i v karosářské verzi Shooting Brake spolu s verzí R a plug-in hybridem.

Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid

Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid
foto: Volkswagen

 

Jedna modelová řada, dvě varianty. Volkswagen představuje ve světové premiéře nový model Arteon a současně prezentuje i druhou karosářskou verzi – nový Arteon Shooting Brake. Jedná se přitom o zcela novou interpretaci konceptu kombi Variant.

Arteon eHybrid

Všechny nové plody technického vývoje nalézají uplatnění u obou karosářských verzí. Mezi technické novinky patří také plug-in hybridní pohon, nabízený pro Arteon poprvé.

Dojezd v režimu výhradně elektrického pohonu je u této verze 55 km, takže mnozí řidiči modelů Arteon eHybrid a Arteon Shooting Brake eHybrid1 budou překonávat své obvyklé vzdálenosti v každodenním provozu s nulovými lokálními emisemi.

Arteon v obou verzích jako sedan se splývavou zádí nebo Shooting Brake patří mezi první modely svého druhu, které budou ve vyšší střední třídě k dispozici jako plug-in hybridy.

Za zadními sedadly modelu Arteon Shooting Brake je k dispozici objem zavazadlového prostoru 565 litrů (sedan se splývavou zádí: 563 litrů), pokud se zavazadla naloží jen do výšky opěradel zadních sedadel a krytu zavazadlového prostoru.

Při využití délky interiéru až k opěradlům předních sedadel vzroste objem zavazadlového prostoru na 1632 litrů (sedan se splývavou zádí: 1557 litrů). Ložná plocha má v obou případech maximální délku 2,09 m (až k předním sedadlům).

Spektrum technických novinek zahrnuje kromě oblasti pohonu také další asistenční systémy IQ.DRIVE. Novinkou v této modelové řadě je na přání dodávaný „Travel Assist“. Systém umožňuje částečně automatizovanou jízdu v rozsahu rychlostí od 0 km/h do 210 km/h (v rámci systémových limitů).

„Travel Assist“ znatelně zvyšuje komfort zejména při popojíždění v dopravních kolonách ve městě nebo při průjezdu staveništěm. Součástí asistenta „Travel Assist“ je adaptivní tempomat „ACC“ s předvídavou regulací rychlosti jízdy.

Volkswagen Arteon eHybrid

Volkswagen Arteon eHybrid
foto: Volkswagen
 

Automatické udržování bezpečného odstupu reaguje přiměřenou úpravou rychlosti jízdy na omezení rychlosti jízdy, hranice obcí, zatáčky, kruhové objezdy a křižovatky. Mezi funkce systému „Travel Assist“ patří rovněž asistent pro jízdu v jízdním pruhu „Lane Assist“ s udržováním vozidla uprostřed jízdního pruhu a asistent pro nouzové brzdění „Front Assist“ s rozpoznáváním chodců.

Zdokonalena byla zadní kamera „Rear View“ (výbava na přání), která nyní poskytuje navíc mimo jiné „Cornerview“ (rozšíření obrazu z kamery na displeji informačního a zábavního systému z 90 stupňů na širokoúhlé snímání v rozsahu 170 stupňů) a speciální „náhled na přívěs“ (shora na oj pro snadnější připojení přívěsu).

Zdroj: Tisková zpráva