Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Nissan

Nejprodávanější

Go 11kW
 
11 990 Kč
(9 909,09 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
Go 22kW
 
od 13 490 Kč
(od 11 148,76 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
 
od 22 990 Kč
(od 19 000 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–11 %
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496A
Původně: 19 390 Kč  (–11 %)
od 17 490 Kč
(od 14 454,55 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
4 890 Kč
(4 041,32 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–9 %
JUICE BOOSTER 2
Momentálně nedostupné
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–9 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
5 590 Kč –13 %
Původně: 5 590 Kč  (–13 %)
4 890 Kč
(4 041,32 Kč bez DPH)
T1 nabijeci kabel autonabijeni
 
3 990 Kč
(3 297,52 Kč bez DPH)
104 položek celkem
T1 nabijeci kabel autonabijeni
Tip
2 884,30 Kč bez DPH
3 490 Kč
Kód: CHRG-T1-37
T1 nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 297,52 Kč bez DPH
3 990 Kč
Kód: CHRG-T1-74
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 297,52 Kč bez DPH
3 990 Kč
Kód: CHRG-T2-11
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 297,52 Kč bez DPH
3 990 Kč
Kód: CHRG-T2-74
Nabíjecí kabel | Typ 2 | 1f/32A max. 7,4 kW
Akce Tip
3 958,68 Kč bez DPH
4 790 Kč
Kód: 30660
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
4 041,32 Kč bez DPH
4 890 Kč
Kód: CHRG-T2-22
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
Akce Tip
5 590 Kč –13 %
4 041,32 Kč bez DPH
4 890 Kč
Kód: 30760
EV nabíjecí kabel TYPE 1 / Yazaki / J1772
od 4 371,90 Kč bez DPH
od 5 290 Kč
Kód: 31210B
Nahoru
Další produkty

Jako součást aliance Renault-Nissan společnost nastavila elektrickou cestu již od roku 2006, kdy oznámila svou ofenzívu v sektoru, kdy se společnost po úspěchu Leafu zdvojnásobila sázkou na EV. EV a autonomní jízda jsou středem soustředění společnosti. Japonská společnost do roku 2015 měla kumulativně nejvyšší prodej elektrických vozidel všech automobilů. Prodej Leafu od roku 2015 klesá díky tomu, že ho jeho konkurenti konečně dobíhají se svými vlastními čistě elektrickými modely. V roce 2014 Alliance Renault-Nissan přehodnotila svou strategii výroby baterií prostřednictvím svého společného podniku se společností NEC Corp of Japan. Společnost se rozhodla nabízet lithiové baterie od dodavatelů třetích stran. LG-Chem Korea je v současné době největším dodavatelem lithium-iontových baterií pro Aliance. Strategie společnosti zahrnuje rychlé nabíjení prostřednictvím společného podniku s eVgo. Na konci roku 2015 se společnost a BMW spojily s nasazením rychlých dobíjecích stanic pro Leaf a BMWi3 v Americe s názvem Greenlots, které dodávají 50kW CHAdeMO a SAE Combo konektory. Nissan si klade za cíl sdílet společnou platformu EV s partnery aliance, Mitsubishi a Renault, s cílem snížit náklady a ceny o přibližně 20% za cílovou cenu 17 000 USD. Výsledkem strategie je, že tři výrobci automobilů budou od roku 2018 sdílet novou platformu Leaf.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení