Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

e-Soul (2020-)

Nejprodávanější

Wallbox A EV
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–4 %
Původně: 19 390 Kč  (–4 %)
od 18 990 Kč
(od 15 694,21 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–8 %
JUICE BOOSTER 2 | Typ 2
Skladem
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–8 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS | kabel Typ 2 | max. 22 kW
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-3-002-C
 
od 23 190 Kč
(od 19 165,29 Kč bez DPH)
HB recht T2
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
homebox (5)
Smart HomeBox | až 22 kW
Zadat do výroby
Kód: EM-HB-36
 
od 19 690 Kč
(od 16 272,73 Kč bez DPH)
Nabíjecí kabel | Typ 2 | 1f/32A max. 7,4 kW
5 690 Kč –14 %
Původně: 5 690 Kč  (–14 %)
4 890 Kč
(4 041,32 Kč bez DPH)
Chytrá přenosná nabíječka pro elektromobil
14 990 Kč –8 %
Revoluční Accelev V2 | max. 7,7 kW
Momentálně nedostupné
Kód: 1346/TYP
Původně: 14 990 Kč  (–8 %)
13 790 Kč
(11 396,69 Kč bez DPH)
54 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 545,45 Kč bez DPH
4 290 Kč
Kód: CHRG-T2-74
Nabíjecí kabel | Typ 2 | 1f/32A max. 7,4 kW
Akce Tip
5 690 Kč –14 %
4 041,32 Kč bez DPH
4 890 Kč
Kód: 30660
phoenix
od 4 809,92 Kč bez DPH
od 5 820 Kč
Kód: 1623507
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
od 5 374,38 Kč bez DPH
od 6 503 Kč
Kód: 31250B
 Vinutý nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
7 429,75 Kč bez DPH
8 990 Kč
Kód: 31254B
Přenosná nabíječka Generace A-EV | Typ 2 | max. 7,4 kW
Tip
od 9 661,16 Kč bez DPH
od 11 690 Kč
Kód: PCHT2-C
PB181312
od 9 909,09 Kč bez DPH
od 11 990 Kč
Kód: SL32A1F5M
eveline ii displej nove
Novinka + dárek zdarma
od 10 239,67 Kč bez DPH
od 12 390 Kč
Kód: 1943/5 M
Chytrá přenosná nabíječka pro elektromobil
Akce Tip + dárek zdarma
14 990 Kč –8 %
11 396,69 Kč bez DPH
13 790 Kč
Kód: 1346/TYP
Nahoru
Další produkty

V záplavě nových plně elektrických crossoverů hranatý cvalík jménem Kia e-Soul poměrně vyčnívá. Strávili jsme s ním skvělý týden.

auto elektromobil test Kia e-Soul

Elektromobil Kia e-Soul je v nové verzi jednou z nejlepších nabídek na elektromobilním trhu.
foto: Hybrid.cz

 

Už od roku 2014 nabízela automobilka Kia elektromobil Kia Soul EV. Původně byl vybaven 27kWh li-pol baterií, která byla od roku 2017 nahrazena 30kWh baterií pro dojezd až 250 km NEDC.

Kia Soul EV je často přehlížený, ale jinak téměř po všech stránkách výtečný elektromobil. V rámci velké elektrické ofenzívy se proto Kia rozhodla jej podrobit zásadnímu faceliftu.

Přivedla jej letos opět na trh pod pozměněným názvem Kia e-Soul, tentokrát už se 64kWh baterií a dojezdem až 452 km WLTP, případně s 39,2kWh baterií a dojezdem 277 km WLTP. Obě verze se také liší výkonem motoru - pro nižší je to 100 kW, pro vyšší 150 kW.

A pochopitelně se liší také v ceně. Cena elektromobilu Kia e-Soul 39,2 kWh začíná je 1 149 980 Kč, cena 64kWh verze je 1 199 980 Kč. Vzhledem k rozdílu "pouhých" 50 000 Kč prakticky není důvod, proč u takového auta nesáhnout po silnější verzi.

Pětimístný elektromobil Kia e-Soul nabízí díky rozměrům 4195 mm délky, 1800 mm šířky a 1605 mm výšky a rozvoru 2600 mm dostatek prostoru jak pro všech pět pasažérů, tak i 315 litrů nákladu v kufru.

Pětimístný elektromobil Kia e-Soul nabízí díky rozměrům 4195 mm délky, 1800 mm šířky a 1605 mm výšky a rozvoru 2600 mm dostatek prostoru jak pro všech pět pasažérů, tak i 315 litrů nákladu v kufru.
foto: Hybrid.cz
 

Přesednout z luxusního crossoveru Mercedes-Benz EQC, který jsme zkoušeli týden předtím, do Kia e-Soul byla změna, ale překvapivě nikoliv v negativním smyslu. Ačkoliv je totiž cena e-Soulu na nějaké polovině ceny EQC, je to podle nás výrazně praktičtější a po všech stránkách hodnotnější auto

První, nad čím jsme doslova jásali, byl skvělý výhled do všech stran. Moderní crossovery vás uzavírají do čím dál tím sevřenějšího kokpitu, který zmenšuje čelní sklo, zesiluje sloupky a celkově omezuje výhled.

Ne tak Kia e-Soul. Čelní sklo má zase takovou plochu, na jakou jsme zvyklí u "normálních" aut, výhled do stran je parádní a při couvání se nemusíme spoléhat na tenký průzor jako v tanku. Skvělé.

Kia e-Soul

Kia e-Soul
foto: Hybrid.cz
 

Ovládání plně digitálního přístrojového panelu a stejně tak i infotainmentu je přehledné, jednoduché, nepřekombinované. Grafika je střídmá, odezva dostatečně rychlá, stačí pár kliknutí, a zobrazíte si, co potřebujete.

A to včetně nejbližších nabíjecích stanic, přehledných informací o cestách a spotřebě, možnostech nabíjení, atd. Infotainment dostává jedničku s hvězdičkou.

Auto za o něco málo víc než poloviční cenu Mercedesu ale samozřejmě nemůže nabízet srovnatelný komfort jako německá prémiovka. Materiály jsou z levnější provenience, stejně tak je mnohem patrnější aerodynamický hluk a i hluk pneumatik ve vyšších rychlostech.

Elektromobil Kia e-Soul

Po sklopení zadních sedadel nabízí elektromobil Kia e-Soul celkem 1339 litrů zavazadlového prostoru.
foto: Hybrid.cz
 

Ani dynamika elektrického pohonu samozřejmě není srovnatelná. I tak je 150 kW pro takové auto plně dostačujících. Jezdit novým e-Soulem je díky tomu náramná zábava, obzvlášť když si přepnete do jízdního módu Sport.

Při 100% nabití nám auto běžně ukazovalo dojezdy blíží se 400 km, výjimečně je i překračující. Oficiálně dle metodiky WLTPto má být dokonce 452 km při spotřebě pouze 157 Wh/km.

Mnohem reálnější je ale hodnota mezi 350 až 390 km. Na tu vyšší se můžete spolehnout zejména v létě a se střídmým tlakem na plynový pedál. Ta nižší se pak vyjeví nejvíce napodzim a v zimě, kdy je potřeba zapnout vytápění.

My jsme s novým e-Soulem 64kWh (využitelných, celková kapacita je 67,1 kWh) najezdili celkem 1560 km při průměrné spotřebě 18,7 kWh/100 km. Z toho zhruba třetinu jsme najezdili po dálnici, kde se spotřeba běžně pohybuje na 20 kWh/100 km.

Ačkoliv jsme se nijak nebáli šlapat v e-Soulu na plyn, podle palubního počítače jsme najezdili 72 % času úsporným stylem jízdy, 17 % normálním a pouze 11 % agresivním.

Kia e-Soul

Kia e-Soul nabízí pohodlí, přehlednost, dostatečný dojezd, a díky tomu i skvělý pocit z jízdy.
foto: Hybrid.cz
 

Jako obvykle, také u e-Soulu pod volantem najdete pádla, kterými lze ovládat rekuperaci. Čas od času se to hodí, ale většinou je ideální jezdit s nulovou rekuperací a využívat plachtění jak jen to je možné.

Palubní nabíječka e-Soulu dokáže nabíjet až 7,2 kW (1F 32 A). S takovou budete auto nabíjet zhruba 10 hodin. Po připojení na CCS rychlonabíječku se nabíjení zkrátí na třičtvrtě až hodinu.

Na 50kW CCS rychlonabíjecí stanici ČEZ nám Kia e-Soul předvedla rychlonabíjení 43 kW. U výkonnější CCS nabíječky (175 kW/350 kW) si dokáže vycucnout až 75-77 kW. Pokles rychlosti nabíjení je možné v obou případech zaznamenat zhruba těsně po 70 % SoC.

Mohli bychom plnit textem další a další odstavce, ale nebudeme to dělat. Kia e-Soul 64kWh patří mezi nejlepší elektromobily na dnešním trhu nejen poměrem cena/výkon, ale i svou prostorností, komfortem a funkčností.

Doporučujeme proto e-Soul vyzkoušet každému, kdo o nákupu elektromobilu uvažuje, třeba i jako autu pro celou rodinu a zdaleka ne jen na cesty do práce.

Zdroj: Hybrid.cz