Hyundai

50 položek celkem

Cena

4590144831
14590144831

Značky

Položek k zobrazení: 50
EV nabíjecí kabel Type 2 / Mennekes / IEC 62196
Tip Akce
5 190 Kč –12 %
Momentálně nedostupné
Kód: 62196-16A1F
3 793,39 Kč bez DPH
4 590 Kč
Kód: 62196-16A1F
nabijeni kabel T2
Novinka
3 900,83 Kč bez DPH
4 720 Kč
Kód: T2-1F-16A
Nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
Tip Akce
5 790 Kč –12 %
4 206,61 Kč bez DPH
5 090 Kč
Kód: 62196-32A1F
nabijeni kabel T2
Novinka
4 371,90 Kč bez DPH
5 290 Kč
Kód: T2-1F-32A
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/16A max. 3,7 kW
od 4 954,55 Kč bez DPH
od 5 995 Kč
Kód: 31240B
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
od 5 374,38 Kč bez DPH
od 6 503 Kč
Kód: 31250
Prémiový nabíjecí kabel Mennekes 32A | 1 fáze | do 7,4 kW
6 420,66 Kč bez DPH
7 769 Kč
Kód: 31244B
Přenosná nabíječka Typ 2 | Mennekes
Novinka
6 933,88 Kč bez DPH
8 390 Kč
Kód: T2-S2
 Vinutý nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
7 400,83 Kč bez DPH
8 955 Kč
Kód: 31254
Nahoru
Další produkty

Zpočátku se Hyundai bála elektrických vozidel a jejich strategie, společnost Hyundai Bluedrive se zaměřila na zvýšení účinnosti paliva a řízení rozšiřování trhu s vozidly na zelené lince prostřednictvím zaměření na vozy s
elektrickými palivovými články. V březnu 2017 Hyundai připustila, že elektrické vozy jsou nezbytné. Jihokorejská automobilka, společnost Hyundai Motors (005380.KS) měla strategii zaměření na palivové články elektrických vozidel,
dokud investorův tlak nedonutil společnost svůj cíl v roce 2016 změnit. Společnost, vlastnící také KIA Motors (000270.KS), oznámila na přehlídce vozů v Los Angeles roku 2016, že mění strategii elektrických vozidel. Vedoucí Hyundai-Kia
v oblasti zelených automobilů, se nachází ve městě Yongin, pan Lee Ki-Sang, osvětlil strategickou změnu elektrických vozidel během rozhovoru před přehlídkou vozů v Soulu roku 2017. V Los Angeles společnost uvedla,
že do roku 2020 plánuje mít v USA 14 nových alternativních vozidel. Plánovaný produktový mix obsahuje čtyři zásuvné hybridy, čtyři elektrické a jeden model s palivovými články. V současnosti pan Lee vrhl ještě více světla na plány
společnosti, což naznačuje, že prvním plně elektrickým vozidlem plánovaným na příští rok bude malý SUV. Podle pana Leeho by SUV mělo dosáhnout vzdálenosti až 185 km (300 km). Ačkoli společnost rozvíjí svou vlastní vyhrazenou platformu,
nemůže říct, kdy bude připravena. Platforma je modelována po příkladu Tesly, s bateriemi v podlaze, což umožňuje větší kapacitu baterie a prostor v kabině. Z oznámení je zřejmé, že se společnost agresivně pokouší ulovit ztracenou půdu.
Korejská automobilka byla kritizována investory a analytiky za to, že nezačali dříve pracovat na elektrických vozidlech, čímž příliš tlačili na náhlou změnu strategie společnosti. Investiční analytik očekává, že společnost zpočátku
ztratí peníze díky přechodu na EV, ale že by neměli jednat tak aby zaostávali. Analytik společnosti Hi Investment Securities dále uvedl, že se musí zaměřit na elektrická vozidla s dlouhým doletem od 190 mil do 400 mil, aby byly vůbec
relevantní. Hyundai nyní očekává, že trh EV bude kolem roku 2025 přibližně 10ti procenty globální flotily, a díky tomu se vznese i palivo EV. Luxusní značka společnosti Hyundai, Genesis, také dnes oznámila, že představí PHEV do roku 2019
a BEV do roku 2021. Aliance Hyundai-Kia také plánuje čínské verze svých elektrických vozidel a za tímto účelem je v procesu získávání baterií z Číny, protože korejští dodavatelé LG-Chem a Samsung jsou od roku 2016 vyloučeni z dotací
v Číně. Společnost mluví v prospěch technologií současného Amperex Technology Ltd (CATL) a dalších dodavatelů baterií. Hyundai a BAIC JV, Beijing Hyundai, je 50/50 JV založené podle čínského práva. První EV ze stáje je 4. generace
elektrifikované Elantra Yuedong, která je nyní uvedena jako Peking Hyundai Elantra GS.