Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Q8 TFSI e

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 18 890 Kč–4 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 18 890 Kč  (–4 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 11kW
 
11 990 Kč
(9 909,09 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496A
 
od 13 990 Kč
(od 11 561,98 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 18 490 Kč
(od 15 280,99 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 690 Kč
(3 049,59 Kč bez DPH)
Charging cable T2 T2
 
4 590 Kč
(3 793,39 Kč bez DPH)
webasto next wallbox
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121E
 
od 20 990 Kč
(od 17 347,11 Kč bez DPH)
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Skladem
Kód: 2364/11
 
od 10 990 Kč
(od 9 082,64 Kč bez DPH)
83 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 049,59 Kč bez DPH
3 690 Kč
Kód: CHRG-T2-11
Charging cable T2 T2
Tip
3 793,39 Kč bez DPH
4 590 Kč
Kód: 30760
Charging cable T2 T2 sfeer2
4 537,19 Kč bez DPH
5 490 Kč
Kód: 30780S
phoenix
od 4 785,12 Kč bez DPH
od 5 790 Kč
Kód: 1623508
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 3f/16A max. 11 kW
od 5 611,57 Kč bez DPH
od 6 790 Kč
Kód: 39820
79915 1000 int 04
5 611,57 Kč bez DPH
6 790 Kč
Kód: 1627135
Přenosný Wallbox | Zásuvka
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 2364/11
WLBX GO detail
Novinka Tip + dárek zdarma
9 082,64 Kč bez DPH
10 990 Kč
Kód: 2615
Autonabijeni GO 11kW
Tip + dárek zdarma
9 909,09 Kč bez DPH
11 990 Kč
Kód: GO-T2-11
Nahoru
Další produkty


auto Audi Q8 TFSI e quattro

Audi Q8 TFSI e quattro využívá systém pohonu s třílitrovým motorem V6 TFSI a výkonným elektromotorem, které doplňuje sada akumulátorů s kapacitou 17,8 kW.
foto: Audi

 

Audi Q8 TFSI e quattro, SUV ve stylu kupé, je k dispozici ve dvou výkonových stupních. Q8 55 TFSI e quattro poskytuje celkový nejvyšší výkon 280 kW. Celkový nejvyšší výkon modelu Q8 60 TFSI e quattro je dokonce 340 kW.

Audi pokračuje s modelem Q8 TFSI e quattro ve své elektrifikační ofenzivě. SUV inspirované sportovními kupé je již sedmým modelem s externě nabíjitelným hybridním pohonem, uvedeným od poloviny roku 2019 nově na trh.

Spalovací motor 3.0 TFSI poskytuje nejvyšší výkon 250 kW (340 k) a maximální točivý moment 450 N.m. V6 splňuje nejaktuálnější emisní normu Euro 6 AP. Synchronní elektromotor s trvalým magnetem dosahuje nejvyššího výkonu 100 kW.

Kompaktní elektromotor je integrován do skříně osmistupňové převodovky tiptronic a společně se spojkou, která propojuje motor 3.0 TFSI s ostatními částmi poháněcího ústrojí, tvoří tzv. hybridní modul.

Pod podlahou zavazadlového prostoru je uložena sada lithium-iontových akumulátorů. Sada je složena ze 104 článků v tenkém fóliovém pouzdru nejnovější generace, rozdělených po osmi do 3 modulů. Vnější pouzdra akumulátorových článků jsou flexibilní.

Sada akumulátorů pojme 17,8 kWh elektrické energie, přičemž každý článek má kapacitu 48 Ah. V porovnání se sadou akumulátorů, s níž byl model Q7 TFSI e quattro uveden v roce 2019 na trh, vzrostla kapacita o 0,5 kWh.

Nyní má i Q7 nejnovější generaci akumulátorů s vyšší kapacitou. Nová sada akumulátorů je navíc kompaktnější a o cca 40 kilogramů lehčí.

Důležitým faktorem, ovlivňujícím kapacitu a výkonnost akumulátorů, je kapalinové chlazení, které je zajišťováno samostatným nízkoteplotním okruhem. V případě potřeby jej lze připojit k okruhu s chladivem klimatizace, nebo zapojit dohromady s druhým nízkoteplotním okruhem, který náleží elektromotoru a výkonové elektronice.

Výkonová elektronika přeměňuje stejnosměrné napětí z vysokonapěťové sady akumulátorů na střídavé napětí pro elektromotor. Při rekuperaci nabíjí stejnosměrným proudem lithium-iontové akumulátory.

Hnací sílu elektromotoru a motoru 3.0 TFSI přenáší rychle a komfortně řadící osmistupňová převodovka tiptronic. Její elektrické olejové čerpadlo zajišťuje mazání i při deaktivovaném zážehovém motoru V6.

Trvalý pohon všech kol quattro používá mezinápravový diferenciál s výhradně mechanickou regulací, který rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu při normální jízdě v poměru 40:60 %.

V případě potřeby přenáší většinu točivého momentu na nápravu s lepší trakcí. Až 85 % hnací síly může směřovat k předním kolům, až 70 % může přenášet zadní náprava.

Audi nabízí SUV ve stylu kupé ve dvou výkonových stupních, které se odlišují mimo jiné strategií podpory spalovacího motoru elektromotorem. Výkonnější varianta, Q8 60 TFSI e quattro, dosahuje s výhradně elektrickým pohonem dojezdu až 48 kilometrů podle metodiky WLTP.

Verze Audi Q8 55 TFSI e quattro má podle WLTP dojezd až 49 kilometrů. Elektromotory mohou zajišťovat pohon ve vlastní režii až do rychlosti 135 km/h.

Audi Q8 60 TFSI e quattro dosahuje celkového nejvyššího výkonu 340 kW a maximálního točivého momentu 700 N.m. Pokud podávají oba pohony svůj maximální výkon, zrychlí SUV z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 240 km/h.

Audi Q8 55 TFSI e quattro poskytuje celkový nejvyšší výkon 280 kW (381 k) a maximální točivý moment 600 N.m. Sprint z klidu na 100 km/h zvládne za 5,8 sekundy, nejvyšší rychlost je rovněž 240 km/h.

Zdroj: Tisková zpráva