Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Q8 TFSI e

Nejprodávanější

Go 11kW
 
11 990 Kč
(9 909,09 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–11 %
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496A
Původně: 19 390 Kč  (–11 %)
od 17 490 Kč
(od 14 454,55 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
 
od 22 990 Kč
(od 19 000 Kč bez DPH)
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
5 590 Kč –13 %
Původně: 5 590 Kč  (–13 %)
4 890 Kč
(4 041,32 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–9 %
JUICE BOOSTER 2
Skladem
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–9 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 890 Kč
(3 214,88 Kč bez DPH)
Ratio HomeBox
Ratio HomeBox
Skladem
Kód: 35346
 
od 15 190 Kč
(od 12 553,72 Kč bez DPH)
copperSB overview 1024x922
27 990 Kč –13 %
Wallbox Cooper SB
Skladem
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
Původně: 27 990 Kč  (–13 %)
24 490 Kč
(20 239,67 Kč bez DPH)
60 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 214,88 Kč bez DPH
3 890 Kč
Kód: CHRG-T2-11
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
Akce Tip
5 590 Kč –13 %
4 041,32 Kč bez DPH
4 890 Kč
Kód: 30760
phoenix
od 4 867,77 Kč bez DPH
od 5 890 Kč
Kód: 1623508
79915 1000 int 04
4 950,41 Kč bez DPH
5 990 Kč
Kód: 1627135
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 3f/16A max. 11 kW
od 5 280,99 Kč bez DPH
od 6 390 Kč
Kód: 31280B
Vinutý nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 3f/16A max. 11 kW
6 438,02 Kč bez DPH
7 790 Kč
Kód: 31283B
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Novinka
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 2364/11
WLBX GO detail
Novinka Tip + dárek zdarma
WLBX GO | Zásuvka
4 - 6 týdnů
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: WLBX-GO-11
Go 11kW
Tip + dárek zdarma
9 909,09 Kč bez DPH
11 990 Kč
Kód: GO-T2-11
Nahoru
Další produkty


auto Audi Q8 TFSI e quattro

Audi Q8 TFSI e quattro využívá systém pohonu s třílitrovým motorem V6 TFSI a výkonným elektromotorem, které doplňuje sada akumulátorů s kapacitou 17,8 kW.
foto: Audi

 

Audi Q8 TFSI e quattro, SUV ve stylu kupé, je k dispozici ve dvou výkonových stupních. Q8 55 TFSI e quattro poskytuje celkový nejvyšší výkon 280 kW. Celkový nejvyšší výkon modelu Q8 60 TFSI e quattro je dokonce 340 kW.

Audi pokračuje s modelem Q8 TFSI e quattro ve své elektrifikační ofenzivě. SUV inspirované sportovními kupé je již sedmým modelem s externě nabíjitelným hybridním pohonem, uvedeným od poloviny roku 2019 nově na trh.

Spalovací motor 3.0 TFSI poskytuje nejvyšší výkon 250 kW (340 k) a maximální točivý moment 450 N.m. V6 splňuje nejaktuálnější emisní normu Euro 6 AP. Synchronní elektromotor s trvalým magnetem dosahuje nejvyššího výkonu 100 kW.

Kompaktní elektromotor je integrován do skříně osmistupňové převodovky tiptronic a společně se spojkou, která propojuje motor 3.0 TFSI s ostatními částmi poháněcího ústrojí, tvoří tzv. hybridní modul.

Pod podlahou zavazadlového prostoru je uložena sada lithium-iontových akumulátorů. Sada je složena ze 104 článků v tenkém fóliovém pouzdru nejnovější generace, rozdělených po osmi do 3 modulů. Vnější pouzdra akumulátorových článků jsou flexibilní.

Sada akumulátorů pojme 17,8 kWh elektrické energie, přičemž každý článek má kapacitu 48 Ah. V porovnání se sadou akumulátorů, s níž byl model Q7 TFSI e quattro uveden v roce 2019 na trh, vzrostla kapacita o 0,5 kWh.

Nyní má i Q7 nejnovější generaci akumulátorů s vyšší kapacitou. Nová sada akumulátorů je navíc kompaktnější a o cca 40 kilogramů lehčí.

Důležitým faktorem, ovlivňujícím kapacitu a výkonnost akumulátorů, je kapalinové chlazení, které je zajišťováno samostatným nízkoteplotním okruhem. V případě potřeby jej lze připojit k okruhu s chladivem klimatizace, nebo zapojit dohromady s druhým nízkoteplotním okruhem, který náleží elektromotoru a výkonové elektronice.

Výkonová elektronika přeměňuje stejnosměrné napětí z vysokonapěťové sady akumulátorů na střídavé napětí pro elektromotor. Při rekuperaci nabíjí stejnosměrným proudem lithium-iontové akumulátory.

Hnací sílu elektromotoru a motoru 3.0 TFSI přenáší rychle a komfortně řadící osmistupňová převodovka tiptronic. Její elektrické olejové čerpadlo zajišťuje mazání i při deaktivovaném zážehovém motoru V6.

Trvalý pohon všech kol quattro používá mezinápravový diferenciál s výhradně mechanickou regulací, který rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu při normální jízdě v poměru 40:60 %.

V případě potřeby přenáší většinu točivého momentu na nápravu s lepší trakcí. Až 85 % hnací síly může směřovat k předním kolům, až 70 % může přenášet zadní náprava.

Audi nabízí SUV ve stylu kupé ve dvou výkonových stupních, které se odlišují mimo jiné strategií podpory spalovacího motoru elektromotorem. Výkonnější varianta, Q8 60 TFSI e quattro, dosahuje s výhradně elektrickým pohonem dojezdu až 48 kilometrů podle metodiky WLTP.

Verze Audi Q8 55 TFSI e quattro má podle WLTP dojezd až 49 kilometrů. Elektromotory mohou zajišťovat pohon ve vlastní režii až do rychlosti 135 km/h.

Audi Q8 60 TFSI e quattro dosahuje celkového nejvyššího výkonu 340 kW a maximálního točivého momentu 700 N.m. Pokud podávají oba pohony svůj maximální výkon, zrychlí SUV z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 240 km/h.

Audi Q8 55 TFSI e quattro poskytuje celkový nejvyšší výkon 280 kW (381 k) a maximální točivý moment 600 N.m. Sprint z klidu na 100 km/h zvládne za 5,8 sekundy, nejvyšší rychlost je rovněž 240 km/h.

Zdroj: Tisková zpráva

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení