Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Zoe

Nejprodávanější

Go 22kW
 
od 13 290 Kč
(od 10 983,47 Kč bez DPH)
Autonabijeni Wlbx wallbox
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–4 %
Původně: 19 390 Kč  (–4 %)
od 18 990 Kč
(od 15 694,21 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
5 190 Kč
(4 289,26 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–8 %
JUICE BOOSTER 2
Skladem
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–8 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS | kabel Typ 2 | max. 22 kW
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-3-002-C
 
od 23 190 Kč
(od 19 165,29 Kč bez DPH)
HB recht T2
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
accelev v2 11kW
 
od 21 990 Kč
(od 18 173,55 Kč bez DPH)
54 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
4 289,26 Kč bez DPH
5 190 Kč
Kód: CHRG-T2-22
EV nabíjecí kabel | Typ 2 | 3f/32A max. 22kW
Akce Tip
6 590 Kč –17 %
4 537,19 Kč bez DPH
5 490 Kč
Kód: 30860
charging product webasto mode 3 cable 03 1
Akce
6 390 Kč –14 %
4 537,19 Kč bez DPH
5 490 Kč
Kód: HAT08928010401
phoenix
od 4 933,88 Kč bez DPH
od 5 970 Kč
Kód: 1623509
79915 1000 int 04
5 834,71 Kč bez DPH
7 060 Kč
Kód: 1627136
31290B
od 6 298,35 Kč bez DPH
od 7 621 Kč
Kód: 31290B
Go 22kW
Novinka Tip + dárek zdarma
od 10 983,47 Kč bez DPH
od 13 290 Kč
Kód: GO-T2-22
cover
+ dárek zdarma
od 11 561,98 Kč bez DPH
od 13 990 Kč
Kód: SL32A3F5M
Autonabijeni Wlbx wallbox
Tip možnost instalace + dárek zdarma
od 12 388,43 Kč bez DPH
od 14 990 Kč
Kód: WLBX-T2-16
Nahoru
Další produkty

829 900 Kč. To je cena elektromobilu Renault Zoe na českém trhu, kde se auto od června letošního roku prodává. Konečně jsme ho vyzkoušeli v redakčním testu.

auto elektromobil Renault Zoe

Renault poskytuje v Česku na elektromobil Renault Zoe záruku 5 let/100 000 km. Za kabel pro nabíjení z běžné domácí zásuvky si nicméně musíte připlatit 12 000 Kč.
foto: Hybrid.cz

 

Renault Zoe patří vedle trojčat (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot iOn, Citroën C-Zero) a Nissanu Leaf k nejstarším moderním elektromobilům na trhu. Vyrábí se od roku 2012. Bohužel, je to na autě dost poznat.

Za cenu začínající na 829 900 Kč dostanete dnes verzi s 41kWh baterií (dříve bylo k dispozici jen 22 kWh), 68kW elektromotorem a 22kW palubní nabíječkou. Právě palubní nabíječka je asi jediným velkým plusem Renaultu Zoe.

V ostatních oblastech totiž v konkurenci nejnovějších vozů jako je nový Nissan Leaf, Hyundai Ioniq Electric nebo Hyundai Kona Electric tahle francouzská kráska spíše zaostává.

Renault Zoe

Renault Zoe má rozměry 4084 mm délky, 1945 mm šířky a 1562 mm výšky. Objem zavazadlového prostoru je 338 litrů, po sklopení zadních sedaček 1225 litrů.
foto: Hybrid.cz
 

Předně, pětimístné městské mini je opravdu malé. Na zadní sedačky se vejdou maximálně malí dospělí nebo větší děti. Co ovšem u auta za necelý milion korun opravdu zamrzí je provedení. 

Palubní deska materiálově i použitím malých LED diod připomíná konec 90. let minulého století. Na přístrojovém panelu s z nějakého záhadného důvodu skví nápis "TFT Display". Jako by se Renault chtěl pochlubit nejzákladnějším a nejlevnějším typem LCD displejů.

Elektromobil Renault Zoe

Elektromobil Renault Zoe jsme k testování obdrželi bez mapových podkladů v navigaci.
foto: Hybrid.cz
 

Dvakrát nás Zoe doslova praštil přes uši. Poprvé, když jsme zavřeli dveře. Ozval se tak nelichotivý plechový zvuk, že bychom se za něj u auta z 829 900 Kč museli stydět. Podruhé pak když jsme zapli blinkr. Ozval se zvuk malého kladívka tepajícího v dálce plech.

Ještě že nám Renault dává na výběr ze tří stylů přístrojového panelu a zároveň tří typů zvuků pro směrová světla. Škoda, že to samé neumí i dveře.

Se Zoe jsme se z Prahy vydali po dálnici D1 do Jihlavy. Dorazili jsme po 123 km s průměrnou spotřebou 17,5 kWh/100 km a průměrnou rychlostí 86,3 km/h. S radostí jsme v Jihlavě využili parádní 22kW palubní nabíječky, kterou nelze než vynachválit.

Na druhou stranu, jiná možnost nabíjení u Zoe ve verzích R90 a R110 není, až nejdražší Q90 s cenou začínající na 847 900 Kč má navíc také 43kW Chameleon. Plné nabití 22kW nabíjecím kabelem trvá 2 hodiny 40 minut.

Renault Zoe elektromobil

Netradiční tvary elektromobilu Renault Zoe se vám můžou zamlouvat a nemusí, za nás jde o originální, chytlavý design.
foto: Hybrid.cz
 

Auto je vybaveno tepelným čerpadlem, takže vytápění ani klimatizace se na spotřebě nijak tvrdě nepodepisují. Avizovaného dojezdu 300 km lze ovšem se Zoe dosáhnout jen s velmi lehkou nohou na plynu a při cestách po okresních silnicích.

Maximální rychlost je u všech verzí Zoe omezena 135 km/h, takže na dálnici žádné honičky nečekejte. Ona R90/Q90 verze obecně není žádný rychlík a proti prakticky všem elektromobilům na trhu jí chybí ten známý "wow efekt" když v elektromobilu sešlápnete pedál plynu.

Zoe R90 v tomto ohledu připomíná spíš slabší Fabii. Papírově přitom zrychlení 0-50 km/h zvládá za 4,1 sekundy, 0-100 km/h pak za 13,2 sekundy.

Renault Zoe elektromobil

Že byste snad do Zoe nacpali něco víc než dva dospělé, dvě tři děti a pár menších zavazadel? Těžko, je to prostě mini.
foto: Hybrid.cz
 

Normovaná spotřeba elektromobilu Renault Zoe je 13,3 kWh/100 km, což zhruba odpovídá klidné jízdě po městě a kolem něj. Tři stovky kilometrů na jedno nabití tedy umí, ale musí k tomu mít elektromobilně zkušenějšího řidiče.

My jsme po ujetí 553 km končili na průměrné spotřebě 17,4 kWh/100 km. Vysloužili jsme si za to 47/100 "ekoskóre" zelených lístků, což napovídá, že příliš šetrně jsme s autem nejezdili. Eko mód si nicméně v autě zapnou snad jen opravdoví masochisté - už tak chabé zrychlení pošle úplně do kopru a jízda s autem je pak spíš utrpení než zábava.

Zoe také chybí některé zásadní prvky komfortní výbavy. Vyhřívání předních sedadel lze dokoupit za 5000 Kč, ale vyhřívání volantu dokoupit nelze. Pro mrazivá zimní rána je to přitom v elektromobilu jeden ze zásadních prvků výbavy.

Elektromobil Renault Zoe

Elektromobil Renault Zoe
foto: Hybrid.cz
 
 

Před šesti lety byl Zoe bezesporu zajímavý kousek. Zubu času ale odolává ještě hůř, než nový Nissan Leaf. Víme, že Renault už testuje druhou generaci Zoe a my pevně doufáme, že vylepší všechny nedostatky, které nám brání dát aktuální verzi pochvalné hodnocení.

Hlavním problémem elektromobilu Renault Zoe je jeho cena. Pokud by se pohybovala kolem půl milionu korun, byli bychom v našem hodnocení mnohem shovívavější a plechově znějící dveře i levnou palubní desku odpustili mnohem snáze. Jenže s cenou, která je srovnatelná se všemi ostatními elektromobily na trhu prostě není současná verze Zoe konkurenceschopná.

Nabízí slušný dojezd, průměrné až podprůměrné zpracování a skvělou palubní nabíječku. Na elektromobil jehož cena začíná na 829 900 Kč je to dost málo.

Zdroj: Hybrid.cz