Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Spark

Nejprodávanější

Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 18 490 Kč
(od 15 280,99 Kč bez DPH)
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Skladem
Kód: 2364/11
 
od 10 990 Kč
(od 9 082,64 Kč bez DPH)
Wallbox Cooper
Wallbox Cooper SB
Objednáno
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
 
23 890 Kč
(19 743,80 Kč bez DPH)
ch 04 11 01 2
od 22 690 Kč–20 %
go-e Charger Gemini flex
Skladem
Kód: CH-04-11-01
Původně: 22 690 Kč  (–20 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
T1 nabijeci kabel autonabijeni
 
3 190 Kč
(2 636,36 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO T1
Autonabijeni GO | Typ 1 | max. 3,7 kW
Ve výrobě
Kód: GO-T1-37
 
9 990 Kč
(8 256,20 Kč bez DPH)
solar black straight
24 990 Kč –24 %
SolarBox
Skladem
Kód: 37841
Původně: 24 990 Kč  (–24 %)
18 990 Kč
(15 694,21 Kč bez DPH)
TRYDAN T2 kabel
18 990 Kč –2 %
Trydan
Skladem
Kód: TRY32-3-L5
Původně: 18 990 Kč  (–2 %)
18 490 Kč
(15 280,99 Kč bez DPH)
wallbox logo
od 20 570 Kč –5 %
OlifeEnergy Wallbox
Skladem u výrobce
Kód: WB22AC2ZB
Původně: 20 570 Kč  (–5 %)
od 19 540 Kč
(od 16 148,76 Kč bez DPH)
61 položek celkem
T1 nabijeci kabel autonabijeni
Tip
2 636,36 Kč bez DPH
3 190 Kč
Kód: CHRG-T1-37
82971 2000 int 04
4 785,12 Kč bez DPH
5 790 Kč
Kód: 1628020
PB251369alfa
+ dárek zdarma
od 7 842,98 Kč bez DPH
od 9 490 Kč
Kód: 1784/5
77942 2000 int 04
od 8 090,91 Kč bez DPH
od 9 790 Kč
Kód: 1623908
Autonabijeni GO T1
Tip + dárek zdarma
8 256,20 Kč bez DPH
9 990 Kč
Kód: GO-T1-37
Přenosný Wallbox | Zásuvka
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 2364/11
WLBX GO detail
Novinka Tip + dárek zdarma
9 082,64 Kč bez DPH
10 990 Kč
Kód: 2615
WLBX GO detail
Akce Tip + dárek zdarma
od 12 990 Kč–7 %
od 9 909,09 Kč bez DPH
od 11 990 Kč
Kód: WLBX-GO-22
Portabox #1 png
Novinka Tip
od 10 322,31 Kč bez DPH
od 12 490 Kč
Kód: 2971/11
Nahoru
Další produkty

Zcela nový elektromobil Spark EV dosahuje dojezd v kombinovaném cyklu město / dálnice podle EPA 132 km, resp. 82 mil při plném nabití baterie. To podle EPA odpovídá palivovému ekvivalentu spotřeby v kombinovaném cyklu město/dálnice 119 MPGe.

auto elektromobil Chevrolet Spark EV

Elektromobil Chevrolet Spark EV
foto: Chevrolet

 

Ve srovnání s průměrným novým vozidlem může potenciálně elektromobil Chevrolet Spark EV ušetřit majiteli v USA až $9000 (6879 €) na nákladech za palivo během pěti let. Ve Spojených státech se Spark začne prodávat v létě ve státech Kalifornie a Oregon. Na vybrané evropské trhy přijde v roce 2014.

VYSVĚTLENÍ: MPGe je jednotka udávající ekvivalent k ujetým mílím na galon (3,785 l) paliva s tím, že je určeno, že 1 galon benzínu = 33,7 kWh.

Jsme připraveni dodávat na trh elektrický automobil, který je nejen hospodárný, ale se kterým je také vzrušující jezdit díky točivému momentu 542 Nm jeho elektromotoru,” řekl Pam Fletcher, výkonný hlavní inženýr GM pro elektrická vozidla.

Soustava lithium-iontových baterií Chevroletu Spark EV s kapacitou 21 kWh bude pokračovatelem tradice značky Chevrolet nabízet nejvyšší omezenou záruku na trhu – osm let, nebo 161 000 km, podle toho, čeho se dosáhne dříve.

Spark EV bude prvním automobilem na trhu nabízejícím právě schválenou nabíječku SAE Combo pro rychlé nabíjení stejnosměrným proudem (DC). Tato možnost, která bude k dispozici krátce po uvedení na trh, a umožní dobít Spark EV na 80 procent kapacity za přibližně 20 minut.

Bateriový systém je přitom schopen absolvovat denně mnohokrát takovéto rychlé dobíjení stejnosměrným proudem. Dobíjení střídavým proudem z běžné zásuvky 230 V trvá přibližně šest až osm hodin. Dobíjecí kabel je součástí standardní výbavy.

Chevrolet Spark EV je vynikající městský automobil slučující technologii, funkčnost a styl v překvapující souhře,” řekl Cristi Landy, ředitel marketingu malých a elektrických vozidel Chevrolet. „Stavíme na úspěchu modelu Volt a palivem poháněných verzí modelu Spark a nabízíme zábavný a úsporný automobil, kterým budou naši zákazníci rádi jezdit.”

The Chevrolet Spark EV dokáže zrychlit na 100 km/h za méně než 8,5 sekundy díky propojení elektrického motoru s permanentními magnety s výkonem přes 100 kW, s koaxiálním jednotkou pohonu.

Srdcem pohonu modelu Spark EV je v GM vyvinutý, olejem chlazený elektromotor s permanentními magnety. Přes milion zkušebních mil na cestách (1,6 milionu km) se zkušební verzí modelu Spark EV umožnilo inženýrům dosáhnout nejlepší možný výkon elektrického motoru.

Motor a pohonná jednotka se montují v baltimorském závodě GM ve White Marsh, Maryland, USA. Minulý týden v závodě oslavili výrobu motoru pro Spark EV. Poprvé tak velký výrobce automobilů v USA zkonstruoval a vyrobil kompletní elektrický motor i pohonnou jednotku pro moderní elektrický vůz v USA.

Zdroj: Tisková zpráva