Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Spark

Nejprodávanější

Home Box s DC ochranou | až 22 kW
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
homebox (5)
Smart HomeBox | až 22 kW
Zadat do výroby
Kód: EM-HB-36
 
od 19 690 Kč
(od 16 272,73 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO T1
 
10 690 Kč
(8 834,71 Kč bez DPH)
Solar Box straight
Home SolarBox s DC ochranou
Zadat do výroby
Kód: 37822
 
od 22 360 Kč
(od 18 479,34 Kč bez DPH)
evtun accelev m IMG 0012
12 990 Kč –12 %
Revoluční Accelev V2 | Typ 1 | max. 3,7 kW
Momentálně nedostupné
Kód: VTECH-T1S
Původně: 12 990 Kč  (–12 %)
11 490 Kč
(9 495,87 Kč bez DPH)
Autonabijeni Wlbx wallbox
 
14 990 Kč
(12 388,43 Kč bez DPH)
T1 nabijeci kabel autonabijeni
4 990 Kč –20 %
Původně: 4 990 Kč  (–20 %)
3 990 Kč
(3 297,52 Kč bez DPH)
homeboxslim
Smart HomeBox Slim | až 22 kW
Zadat do výroby
Kód: EM-HBS-36
 
od 22 590 Kč
(od 18 669,42 Kč bez DPH)
citycharge mini2
CityCharge Mini2 | max. 2x22 kW
Zadat do výroby
Kód: EM-CC-M2-XX-WIFI
 
od 91 590 Kč
(od 75 694,21 Kč bez DPH)
46 položek celkem
T1 nabijeci kabel autonabijeni
Akce Tip
4 990 Kč –20 %
3 297,52 Kč bez DPH
3 990 Kč
Kód: CHRG-T1-37
77942 2000 int 04
od 4 264,46 Kč bez DPH
od 5 160 Kč
Kód: 1623908
82971 2000 int 04
4 454,55 Kč bez DPH
5 390 Kč
Kód: 1628020
EV nabíjecí kabel TYPE 1 / Yazaki / J1772
od 4 954,55 Kč bez DPH
od 5 995 Kč
Kód: 31210
EV nabíjecí kabel TYPE 1 / Yazaki / J1772
6 520,66 Kč bez DPH
7 890 Kč
Kód: 31220B
OI000010 alfa edited
od 8 256,20 Kč bez DPH
od 9 990 Kč
Kód: 1784/5
Autonabijeni GO T1
Tip + dárek zdarma
8 834,71 Kč bez DPH
10 690 Kč
Kód: GO-T1-37
eveline ii displej nove
Novinka + dárek zdarma
od 9 247,93 Kč bez DPH
od 11 190 Kč
Kód: ZCT11615
evtun accelev m IMG 0012
Akce Tip + dárek zdarma
12 990 Kč –12 %
9 495,87 Kč bez DPH
11 490 Kč
Kód: VTECH-T1S
Nahoru
Další produkty

Zcela nový elektromobil Spark EV dosahuje dojezd v kombinovaném cyklu město / dálnice podle EPA 132 km, resp. 82 mil při plném nabití baterie. To podle EPA odpovídá palivovému ekvivalentu spotřeby v kombinovaném cyklu město/dálnice 119 MPGe.

auto elektromobil Chevrolet Spark EV

Elektromobil Chevrolet Spark EV
foto: Chevrolet

 

Ve srovnání s průměrným novým vozidlem může potenciálně elektromobil Chevrolet Spark EV ušetřit majiteli v USA až $9000 (6879 €) na nákladech za palivo během pěti let. Ve Spojených státech se Spark začne prodávat v létě ve státech Kalifornie a Oregon. Na vybrané evropské trhy přijde v roce 2014.

VYSVĚTLENÍ: MPGe je jednotka udávající ekvivalent k ujetým mílím na galon (3,785 l) paliva s tím, že je určeno, že 1 galon benzínu = 33,7 kWh.

Jsme připraveni dodávat na trh elektrický automobil, který je nejen hospodárný, ale se kterým je také vzrušující jezdit díky točivému momentu 542 Nm jeho elektromotoru,” řekl Pam Fletcher, výkonný hlavní inženýr GM pro elektrická vozidla.

Soustava lithium-iontových baterií Chevroletu Spark EV s kapacitou 21 kWh bude pokračovatelem tradice značky Chevrolet nabízet nejvyšší omezenou záruku na trhu – osm let, nebo 161 000 km, podle toho, čeho se dosáhne dříve.

Spark EV bude prvním automobilem na trhu nabízejícím právě schválenou nabíječku SAE Combo pro rychlé nabíjení stejnosměrným proudem (DC). Tato možnost, která bude k dispozici krátce po uvedení na trh, a umožní dobít Spark EV na 80 procent kapacity za přibližně 20 minut.

Bateriový systém je přitom schopen absolvovat denně mnohokrát takovéto rychlé dobíjení stejnosměrným proudem. Dobíjení střídavým proudem z běžné zásuvky 230 V trvá přibližně šest až osm hodin. Dobíjecí kabel je součástí standardní výbavy.

Chevrolet Spark EV je vynikající městský automobil slučující technologii, funkčnost a styl v překvapující souhře,” řekl Cristi Landy, ředitel marketingu malých a elektrických vozidel Chevrolet. „Stavíme na úspěchu modelu Volt a palivem poháněných verzí modelu Spark a nabízíme zábavný a úsporný automobil, kterým budou naši zákazníci rádi jezdit.”

The Chevrolet Spark EV dokáže zrychlit na 100 km/h za méně než 8,5 sekundy díky propojení elektrického motoru s permanentními magnety s výkonem přes 100 kW, s koaxiálním jednotkou pohonu.

Srdcem pohonu modelu Spark EV je v GM vyvinutý, olejem chlazený elektromotor s permanentními magnety. Přes milion zkušebních mil na cestách (1,6 milionu km) se zkušební verzí modelu Spark EV umožnilo inženýrům dosáhnout nejlepší možný výkon elektrického motoru.

Motor a pohonná jednotka se montují v baltimorském závodě GM ve White Marsh, Maryland, USA. Minulý týden v závodě oslavili výrobu motoru pro Spark EV. Poprvé tak velký výrobce automobilů v USA zkonstruoval a vyrobil kompletní elektrický motor i pohonnou jednotku pro moderní elektrický vůz v USA.

Zdroj: Tisková zpráva