Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Sorento Plug-in Hybrid

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 19 180 Kč–6 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 19 180 Kč  (–6 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
od 14 990 Kč –20 %
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
Původně: 14 990 Kč  (–20 %)
od 11 990 Kč
(od 9 909,09 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496C
 
od 13 990 Kč
(od 11 561,98 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 17 590 Kč
(od 14 537,19 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 090 Kč
(2 553,72 Kč bez DPH)
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Skladem u výrobce
Kód: 2364/11
 
od 10 990 Kč
(od 9 082,64 Kč bez DPH)
Webasto Next
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121F
 
od 20 690 Kč
(od 17 099,17 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 3,7
 
8 990 Kč
(7 429,75 Kč bez DPH)
Wallbox Cooper
Wallbox Copper SB
Skladem
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
 
23 890 Kč
(19 743,80 Kč bez DPH)
85 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
2 553,72 Kč bez DPH
3 090 Kč
Kód: CHRG-T2-37
Charging cable T2 T2
Tip
3 545,45 Kč bez DPH
4 290 Kč
Kód: 30560
Charging cable T2 T2 sfeer2
4 123,97 Kč bez DPH
4 990 Kč
Kód: 30580S
76971 2000 int 04
od 4 702,48 Kč bez DPH
od 5 690 Kč
Kód: 1623506
Premium Straight Cable T2 T2 black
4 950,41 Kč bez DPH
5 990 Kč
Kód: 39802
79915 1000 int 04 Kód: 1627131
Škoda iV Charger Connect
Výprodej
od 24 700 Kč–76 %
od 5 363,64 Kč bez DPH
od 6 490 Kč
Kód: 5LA915686A
39809 Premium Cable Hero Shot background zwart (003)
5 446,28 Kč bez DPH
6 590 Kč
Kód: 39809
Autonabijeni GO 3,7
Tip + dárek zdarma
7 429,75 Kč bez DPH
8 990 Kč
Kód: GO-T2-37
Nahoru
Další produkty

Velké sedmimístné SUV s akumulátorem o kapacitě 13,8 kWh nabídne na jedno nabití čistě elektrický dojezd až 57 km WLTP.

Ekvivalentní čistě elektrický dojezd plug-in hybridu Kia Sorento je až 57 kilometrů, resp. až 70 kilometrů ve městě

Ekvivalentní čistě elektrický dojezd plug-in hybridu Kia Sorento je až 57 kilometrů, resp. až 70 kilometrů ve městě
foto: Kia

 

Při jízdě v městském provozu pak dojezd plug-in hybridu Kia Sorento na jedno nabití před spuštěním přeplňovaného benzínového motoru činí dokonce až 70 km (cyklus EAER city). Majitelé vozu tudíž mohou většinu cest, např. v rámci každodenního dojíždění, absolvovat zcela bez emisí pouze na elektřinu.

Majitelé provedení Sorento PHEV budou kromě toho oprávněni využívat novou značkovou službu KiaCharge. Ta zpřístupňuje celoevropskou integrovanou síť veřejných nabíjecích stanic, čítající přibližně 160 tisíc nabíjecích míst, k jejichž používání stačí jediná karta nebo mobilní aplikace.

KiaCharge nabízí majitelům elektromobilů a plug-in hybridů zajímavé tarify nabíjení v závislosti na individuálních potřebách či zvyklostech, včetně úhrady na základě jediné měsíční faktury bez nutnosti spravovat vícero účtů nebo předplatných.

Solidní výkony, cestování bez emisí

Pod kapotou Sorenta Plug-in Hybrid pracuje výkonný přeplňovaný motor 1,6 litru T-GDI (zkr. Turbocharged Gasoline Direct Injection), jenž sám o sobě disponuje nejvyšším výkonem 180 k a točivým momentem 265 Nm.

Ve spojení s elektromotorem o výkonu 67 kW a točivém momentu 304 Nm pak Sorento Plug-in Hybrid nabídne kombinovaný maximální výkon 200 kW, resp. točivý moment 350 Nm, čímž se toto provedení stává doposud nejvýkonnějším zástupcem řady Sorento na evropském trhu.

Spalovací motor a elektromotor spolupracují s lithium-iontovým polymerovým akumulátorem o vysoké kapacitě 13,8 kWh, propůjčujícím Sorentu Plug-in Hybrid solidní čistě elektrický dojezd.

Na delších trasách pak hnací ústrojí využívá kombinaci elektrického pohonu a spalovacího motoru. V závislosti na jízdních podmínkách se hnací moment posílá na přední nebo všechna čtyři kola prostřednictvím rychle řadící šestistupňové automatické převodovky.

O stavu hnacího ústrojí informuje řidiče 12,3" plně digitální přístrojový štít. Majitel vozidla tak může snadno sledovat stav nabití akumulátoru a toky elektrické energie i hnacího momentu od benzínového motoru v rámci celého systému pohonu. Hledání nejbližších nabíjecích míst usnadňuje 10,25" dotykový displej infotainmentu, spojený s moderní technologií palubní konektivity Kia ‚UVO Connect‘.

Díky promyšlené zástavbě pohonu se Kia Sorento Plug-in Hybrid chlubí velkorysým prostorem pro zavazadla i kabinou schopnou pohodlně pojmout až sedm pasažérů vč. řidiče. Elektromotor je uložen mezi spalovacím motorem a převodovkou; uvedené řešení bylo možné použít díky čisté zástavbě kompaktnějšího přeplňovaného motoru pod kapotou.

Akumulátorový modul Sorenta je zabudován do prostoru pod sedadlem řidiče a předního spolujezdce. V případě Sorenta v uspořádání s pohonem všech kol má akumulátorový modul tvar ‚sedla‘ a je vložen přes horní část hnacího hřídele.

Palivová nádrž Sorenta PHEV o objemu 67 litrů se nachází pod podlahou v místě pod druhou řadou sedadel, zatímco palubní nabíječku o výkonu 3,3 kW najdeme pod zavazadelníkem.

Díky umístění těchto komponent mají všichni cestující – včetně pasažérů ve třetí řadě – spoustu místa pro nohy a mohou si vychutnávat pohodlnou pozici při sezení. Akumulátorový modul zde nezasahuje do kabiny ani zavazadelníku Sorenta, jak vídáme u řady jiných plug-in hybridů s akumulátorem ubírajícím cenné místo pro zavazadla.

Nová Kia Sorento Plug-in Hybrid se tento týden začala vyrábět v korejském závodu Kia ve Hwasungu. Počátkem roku 2021 se vůz začne prodávat napříč evropskými trhy, přičemž na všechna provedení se bude vztahovat sedmiletá záruka Kia s omezením na 150 tisíc kilometrů. Uvedená záruka se vztahuje i na elektromotor vozidla a akumulátorový modul.

Zdroj: tisková zpráva