Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

ID.4

Nejprodávanější

Go 11kW
 
12 490 Kč
(10 322,31 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–4 %
Původně: 19 390 Kč  (–4 %)
od 18 990 Kč
(od 15 694,21 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
5 590 Kč –14 %
Původně: 5 590 Kč  (–14 %)
4 790 Kč
(3 958,68 Kč bez DPH)
HB recht T2
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
4 690 Kč
(3 876,03 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
JUICE BOOSTER 2 | Typ 2
Skladem u výrobce
Kód: EL-JB2E2
 
od 29 990 Kč
(od 24 785,12 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS | kabel Typ 2 | max. 22 kW
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-3-002-C
 
od 22 990 Kč
(od 19 000 Kč bez DPH)
37 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 876,03 Kč bez DPH
4 690 Kč
Kód: T2-3F-16A
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
Akce Tip
5 590 Kč –14 %
3 958,68 Kč bez DPH
4 790 Kč
Kód: 30760
phoenix
od 4 495,87 Kč bez DPH
od 5 440 Kč
Kód: 1623508
79915 1000 int 04
4 805,79 Kč bez DPH
5 815 Kč
Kód: 1627135
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 3f/16A max. 11 kW
od 5 430,58 Kč bez DPH
od 6 571 Kč
Kód: 31280B
Vinutý nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 3f/16A max. 11 kW
7 595,04 Kč bez DPH
9 190 Kč
Kód: 31283B
Go 11kW
Novinka Tip
10 322,31 Kč bez DPH
12 490 Kč
Kód: GO-T2-11
PB041291 alfa edited2
+ dárek zdarma
od 10 322,31 Kč bez DPH
od 12 490 Kč
Kód: 1604/5 M
Wallbox A EV
Tip možnost instalace + dárek zdarma
od 12 388,43 Kč bez DPH
od 14 990 Kč
Kód: 1115/11
Nahoru
Další produkty

Ke krátké novinářské předváděčce se nám téměř v souběhu dostaly dva příbuzné elektromobily: Škoda Enyaq iV a Volkswagen ID.4. Pojďme se teď mrknout na koncernovou variantu.

auto elektromobil Volkswagen ID.4 první dojmy

Prostorný, těžký, přiměřeně hbitý s propracovaným interiérem - to jsou naše první dojmy z elektromobilu Volkswagen ID.4.
foto: Hybrid.cz

 

Hodinový časový slot vyhrazený na první seznámení s elektromobilem Volkswagen ID.4 Max vskutku není mnoho. Přesto jsme si alespoň krátce auto osahali, projeli a seznali, že je o co stát.

Do konce února 2021 se Volkswagenu po celé Evropě sešlo už 23 500 objednávek na nový elektromobil Volkswagen ID.4. Jen tento rok chce koncern dodat celkem 150 000 těchto aut (z plánu na celkem 450 000 letos prodaných koncernových elektromobilů).

Volkswagen ID.4 i Škoda Enyaq iV staví na platformě MEB a de-facto nabízejí i totožné výkonové konfigurace. ID.4 můžete mít s baterií o využitelné kapacitě 52 kWh (výkon 109 kW nebo 125 kW) a 77 kWh (výkon až 150 kW) pro dojezd 522 km WLTP. Cena nejlevnější verze elektromobilu Volkswagen ID.4 Pure začíná v Německu na 36 950 euro, v Česku je to necelý milion korun.

Jízdními vlastnostmi jsou si oba vozy, Enyaq i ID.4, velmi blízké. Zrychlení 0-100 km/h během 8,5 sekundy, maximálka 160 km/h. Zásadní rozdíl zatím vnímáme především v interiéru, který je rozhodně propracovanější, přívětivější i luxusnější v případě ID.4 a v mnoha ohledech vychází z ID.3.

Volkswagen ID.4 vlastně ničím extra nevyčnívá, a to je v tomhle případě dobře.

Volkswagen ID.4 vlastně ničím extra nevyčnívá, a to je v tomhle případě dobře. Značka Volkswagen přeci jen cílí na konzervativnější zákazníky, než třeba Tesla.
foto: Hybrid.cz
 

Námi testovaná verze nabízela pohon zadní nápravy, později přijde, podobně jako u Enyaq iV, také AWD verze. Opět podobně jako Enyaq iV, také ID.4 může mít tažné zařízení (až pro 750 kg nebrzděných, resp. 1000 kg brzděných).

Zajímavé je, že ID.4 má o něco horší aerodynamický koeficient cd=0,28. Pro srovnání, v tomto ohledu nejlepší verze Škoda Enyaq iV má 0,257. Infotainment běhal v ID.4 výrazně lépe, než v případě Enyaqu.

Interiér ID.4 se nám líbil víc, než u Enyaq iV.

Interiér ID.4 se nám líbil víc, než u Enyaq iV.
foto: Hybrid.cz
 

Auto je vybaveno vlastní SIM kartou se 4G daty dostupnými v celé Evropě. V ceně jsou ale jen základní funkce (dálkové ovládání, mapové podklady). Za zprovoznění hot-spotu či webového rádia už se připlácí. Over-the-air updaty už by měly fungovat.

Cena elektromobilu Volkswagen ID.4 začíná v Česku na 991 900 Kč. Námi testovaná, plně vybavená verze Max vyšla na 1,6 mil. Kč, ale za 77kWh verzi můžete zaplatit i "jen" kolem 1,2 mil. Kč. A to už jsou ceny srovnatelné třeba se Škoda Kodiaq nebo Volkswagen Tiguan.

Zdroj: hybrid.cz