Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Q7 TFSI e

Nejprodávanější

Go 11kW
 
12 490 Kč
(10 322,31 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–4 %
Původně: 19 390 Kč  (–4 %)
od 18 990 Kč
(od 15 694,21 Kč bez DPH)
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
5 590 Kč –14 %
Původně: 5 590 Kč  (–14 %)
4 790 Kč
(3 958,68 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
HB recht T2
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
4 690 Kč
(3 876,03 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS | kabel Typ 2 | max. 22 kW
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-3-002-C
 
od 23 190 Kč
(od 19 165,29 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–8 %
JUICE BOOSTER 2 | Typ 2
Skladem u výrobce
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–8 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
55 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 876,03 Kč bez DPH
4 690 Kč
Kód: CHRG-T2-11
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
Akce Tip
5 590 Kč –14 %
3 958,68 Kč bez DPH
4 790 Kč
Kód: 30760
phoenix
od 4 495,87 Kč bez DPH
od 5 440 Kč
Kód: 1623508
79915 1000 int 04
4 805,79 Kč bez DPH
5 815 Kč
Kód: 1627135
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 3f/16A max. 11 kW
od 5 430,58 Kč bez DPH
od 6 571 Kč
Kód: 31280B
Vinutý nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 3f/16A max. 11 kW
7 595,04 Kč bez DPH
9 190 Kč
Kód: 31283B
Go 11kW
Novinka Tip + dárek zdarma
10 322,31 Kč bez DPH
12 490 Kč
Kód: GO-T2-11
PB041291 alfa edited2
+ dárek zdarma
od 10 322,31 Kč bez DPH
od 12 490 Kč
Kód: 1604/5 M
Wallbox A EV
Tip možnost instalace + dárek zdarma
od 12 388,43 Kč bez DPH
od 14 990 Kč
Kód: WLBX-T2-16
Nahoru
Další produkty

Jen ve druhém pololetí 2019 debutovaly na evropském trhu čtyři nové modely Audi s externě nabíjitelným hybridním pohonem, které rozšířily nabídku v modelových řadách Q5, A8, A6 a A7 Sportback. Dalším krokem je uvedení modelu Q7 TFSI e quattro.

Poprvé za volantem plug-in hybridní Audi A7 a Q7

Audi Q7 TFSI e quattro sází stejně jako všechny ostatní plug-in hybridní modely na dva motory. Spalovacím motorem je jednotka 3.0 TFSI. Turbodmychadlem přeplňovaný šestiválec je naladěný na 340 koní. Maximální točivý moment je 450 Nm. Synchronní elektromotor s nejvyšším výkonem 94 kW a točivým momentem 350 Nm je uložen ve skříni osmistupňové převodovky tiptronic.
 

Elektromotor je napájen kapalinou chlazenou sadou lithium-iontových akumulátorů, uloženou pod podlahou zavazadlového prostoru. Akumulátory poskytují napětí 308 V a disponují kapacitou 17,3 kWh. Jejich 168 prizmatických akumulátorových článků je rozděleno do 14 modulů, uspořádaných ve dvou úrovních nad sebou. Chlazení akumulátoru je zajišťováno samostatným nízkoteplotním okruhem, který zahrnuje rovněž nabíječku.

Díky různým verzím elektromotoru mají zákazníci na výběr dvě výkonové verze Q7 60 TFSI e quattro dosahuje nejvyššího výkonu 456 koní a jeho maximální točivý moment 700 Nm je o 250 Nm vyšší než u samotné jednotky TFSI. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 240 km/h. Q7 55 TFSI e quattro poskytuje nejvyšší výkon 381 koní a maximální točivý moment 600 Nm. Sprint z klidu na 100 km/h zvládne za 5,9 sekundy. Oba modely mohou čistě na elektřinu jezdit až 135 km/h. Obě hybridní verze modelu Q7 ujedou s elektrickým pohonem podle metodiky WLTP až 43 kilometrů.

SUV se vždy rozjíždí v režimu „EV“, tedy pouze s elektrickým pohonem. V městském provozu upozorňuje chodce a cyklisty na jedoucí vozidlo syntetický zvuk, vytvářený reproduktorem v podběhu kola na pravé straně. Tento akustický výstražný systém (AVAS) je v souladu se směrnicemi EU zřetelně slyšitelný při jízdě rychlostí až 20 km/h a se vzrůstající rychlostí jeho intenzita zvuku postupně klesá. Zážehový motor je spuštěn až poté, co řidič sešlápne „aktivní pedál plynu“ pod bod většího odporu.

Zdroj: fdrive