Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Ioniq Plug-in Hybrid

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 19 180 Kč–6 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 19 180 Kč  (–6 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
od 14 990 Kč –20 %
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
Původně: 14 990 Kč  (–20 %)
od 11 990 Kč
(od 9 909,09 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496C
 
od 13 990 Kč
(od 11 561,98 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 17 590 Kč
(od 14 537,19 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 090 Kč
(2 553,72 Kč bez DPH)
Webasto Next
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121F
 
od 20 690 Kč
(od 17 099,17 Kč bez DPH)
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Skladem u výrobce
Kód: 2364/11
 
od 10 990 Kč
(od 9 082,64 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 3,7
 
8 990 Kč
(7 429,75 Kč bez DPH)
Wallbox Cooper
Wallbox Copper SB
Skladem
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
 
23 890 Kč
(19 743,80 Kč bez DPH)
87 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
2 553,72 Kč bez DPH
3 090 Kč
Kód: CHRG-T2-37
Charging cable T2 T2
Tip
3 545,45 Kč bez DPH
4 290 Kč
Kód: 30560
Charging cable T2 T2 sfeer2
4 123,97 Kč bez DPH
4 990 Kč
Kód: 30580S
76971 2000 int 04
od 4 702,48 Kč bez DPH
od 5 690 Kč
Kód: 1623506
Premium Straight Cable T2 T2 black
4 950,41 Kč bez DPH
5 990 Kč
Kód: 39802
79915 1000 int 04 Kód: 1627131
39809 Premium Cable Hero Shot background zwart (003)
5 363,64 Kč bez DPH
6 490 Kč
Kód: 39809
Škoda iV Charger Connect
Výprodej
od 24 700 Kč–76 %
od 5 363,64 Kč bez DPH
od 6 490 Kč
Kód: 5LA915686A
Autonabijeni GO 3,7
Tip + dárek zdarma
7 429,75 Kč bez DPH
8 990 Kč
Kód: GO-T2-37
Nahoru
Další produkty

Po elektromobilu Hyundai Ioniq Electric a hybridu Hyundai Ioniq Hybrid jsme se konečně dočkali i plug-in hybridu. Zjišťovali jsme jak jezdí i jak si stojí v konkurenci vynikající Toyoty Prius Plug-in Hybrid.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Plně elektrickou verzi Hyundai Ioniq považujeme za jeden z nejlepších elektromobilů, který dnes můžete koupit. Škoda jen, že Hyundai značně podcenil zájem, a tak ho koupit u nás ani jinde ve světě, snad vyjma domovské Jižní Koreje, spíš nejde.

Týdenní test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid nicméně, podobně jako u elektrické verze, ukázal, že kdyby Hyundai chtěl, mohl by tahle auta prodávat příslušné cílové jako na běžícím pásu. Ani tentokrát totiž jihokorejští inženýři nezklamali.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Je až s podivem, jak zčistajasna se trojice modelů Ioniq objevila a předvším jakou kvalitu s sebou přinesla. Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid, kombinuje benzínový čtyřválec 1.6 GDI o výkonu 77 kW a elektromotor o výkonu 45 kW. Celkový výsledný výkon činí 104 kW (141 k)/256 Nm.

Lithium-polymerová baterie o kapacitě 8,9 kWh, kde si 15 % jako rezervu ukrojí hybridní pohon, dává Ioniqu do zásuvky papírový dojezd 62-63 km. Mnohem reálnější je ale podle našich praktických zkušeností hodnota mezi 40 km až 50 km, výjimečně až kolem 55 km při pohybu po městě.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Design všech tří modelů Ioniq je de-facto totožný, ale dojmologicky má plug-in hybrid přeci jen blíž k verzi Electric než Hybrid. Může se pochlubit i stejně kvalitním zpracováním a pohodlným podvozkem, který vás proveze všemi nesnázemi české silniční sítě.

Max. rychlost plug-in verze je omezena 178 km/h, a je tedy v tomto ohledu o něco pomalejší než verze Hybrid (185 km/h). Zato má zas o kousek lepší zrychlení 0-100 km/h (10,6 s vs 10,8 s). Ve výsledku je to ale stejně jedno, tohle je úplně normální rodinné auto pro běžný provoz, ne na závodění.

 

 

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

A tuhle práci zvládá víc než dobře. I díky dvouspojkové automatické převodovce, která funguje překvapivě hladce a jen skutečně výjimečně jsme cítili nepatrné cuknutí. Potěšil nás i nízký počet jízdních módů - standardní, eco a sport.

Spotřebou jsme se po ujetí 1125 km dostali na 3,5 l/100 km při relativně pravidelném dobíjení. Jakmile v něm polevíte, vylétne spotřeba někam mezi 4,5 l/100 km až 5,0 l/100 km v závislosti na stylu jízdy. Dostat se přes 6 l/100 km je v Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid velmi výjimečné.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Spotřebu pomáhá optimalizovat chytrá navigace. Ta umí předvídat trajektorii a podle toho se rozhoduje, který z pohonů využije tak, aby výsledná spotřeba byla co nejnižší. Dojezd na jedno nabití a jedno naplnění nádrže se pohybuje kolem 1000 km. Dobíjení z běžné zásuvky trvá výkonem 2,3 kW přibližně 4,5 hodiny.

Nádrž plug-in hybridu je o dva litry menší než u verze Hybrid (43 vs 45 litrů). Stejně tak je menší i objem zavazadlového prostoru, kupodivu dokonce i než u verze Electric. Zatímco Hybrid nabízí 443/1505 l a Electric 350/1410 l, komponenty napěchovaný plug-in hybrid si musí vystačit s 341/1401 litry. Váko relativně malého kufru s sebou nese ještě jednu nepříjemnost, a to horší výhled dozadu.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Cena Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid je na chlup stejná, jako cena Ioniq Electric, tedy od 879 990 Kč. Už za ni dostanete výbavu, za kterou se u konkurence běžně připlácí: např. vyhřívaná sedadla, vyhřívaný volant, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, adaptivní tempomat, parkovací senzory, LED denní svícení, automatická klimatizace, couvací kamera.

To je příjemná nabídka zejména v porovnání s už v základu dražší Toyotou Prius Plug-in Hybrid, která začíná až na 990 900 Kč, tedy o 110 000 Kč výš! I za Ioniq Plug-in Hybrid si ale můžete zhruba tuto sumu připlatit. Stupeň výbavy Ultimate pak přidá přední LED světlomety, zadní kombinované LED světlomety, hlídání mrtvého úhlu, kožená, ventilovaná, elektricky ovládaná sedadla řidiče a spolujezdce s pamětí.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid je vynikající auto, které znovu dokazuje, jakými jsou Jihokorejci přeborníky v dohánění (a předhánění) konkurence. Pokud máte zájem o soudobý, skutečně šetrný a dobře vybavený plug-in hybridní rodinný vůz, pak můžeme Ioniq do zásuvky jen doporučit.

Specifikace:

Délka/šířka/výška: 4470 mm/1820 mm/1460 mm
Rozvor náprav: 2700 mm
Výkon benzinového motoru (kW/ot.): 77/5700
Točivý moment (Nm/ot.): 147/4000
Výkon elektromotoru: 45 kW
Točivý moment elektromotoru: 170 Nm
Kapacita baterie: 8,9 kWh
Max. výkon: 104 kW
Max. toč. moment: 256 Nm
Max. rychlost: 178 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 10,6 s
Kombinovaná spotřeba: 1,1 l/100 km
Objem zavazadlového prostoru: 341 l
Objem palivovej nádrže: 43 l
Pohotovostní hmotnost: 1495-1550 kg
Užitečná hmotnost: 475 kg

Zdroj: Hybrid.cz