Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Ioniq Plug-in Hybrid

Nejprodávanější

webasto pure black edition 1
od 19 240 Kč–8 %
Webasto PURE Home | kabel Typ 2 | "Mennekes" | max. 22 kW
Akce Tip možnost instalace
Skladem
Kód: 5110461B
Původně: 19 240 Kč  (–8 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
wallbox s hdo
Wallbox s RCD A-EV | integrovaný kabel Typ 2 | "Mennekes" | až 22kW
možnost instalace + dárek zdarma
Skladem
Kód: 1115/3-7
 
od 13 390 Kč
(od 11 066,12 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
Tip možnost instalace
Skladem
Kód: 35345
 
od 14 780 Kč
(od 12 214,88 Kč bez DPH)
nabijeni kabel T2
 
3 790 Kč
(3 132,23 Kč bez DPH)
Detail
Ratio Wallbox
Home Box s DC ochranou | kabel Typ 2 | "Mennekes" | až 22 kW
Tip možnost instalace
Skladem
Kód: 35328
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
Tesla destination charger
Tesla Wall Connector | kabel Typ 2 | až 22 kW
možnost instalace + dárek zdarma
Skladem
Kód: 1484/2-5
 
od 18 990 Kč
(od 15 694,21 Kč bez DPH)
homebox (5)
Smart HomeBox | až 22 kW
Tip možnost instalace
Skladem - kompletace
Kód: EM-HB-36-KEY
 
od 19 890 Kč
(od 16 438,02 Kč bez DPH)
Nabijeci kabel elektromobilu 2
10 990 Kč –18 %
Původně: 10 990 Kč  (–18 %)
8 990 Kč
(7 429,75 Kč bez DPH)
Detail
EV nabíjecí kabel Typ 2 | "Mennekes" | 1f/16A max. 3,7 kW
4 990 Kč –20 %
Původně: 4 990 Kč  (–20 %)
3 990 Kč
(3 297,52 Kč bez DPH)
Detail
51 položek celkem
nabijeni kabel T2
3 132,23 Kč bez DPH
3 790 Kč
Kód: T2-1F-16A
76971 2000 int 04 Kód: 1623506
79915 1000 int 04
4 702,48 Kč bez DPH
5 690 Kč
Kód: 1627131
Prémiový nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/16A max. 3,7 kW
od 4 954,55 Kč bez DPH
od 5 995 Kč
Kód: 31240B
Prémiový nabíjecí kabel Mennekes 32A | 1 fáze | do 7,4 kW
6 520,66 Kč bez DPH
7 890 Kč
Kód: 31244B
prenosna nabijecka type2
Tip
9 000 Kč bez DPH
10 890 Kč
Kód: PCHT2-S
Type 2 + 16A EVSE + Schuko
9 082,64 Kč bez DPH
10 990 Kč
Kód: ZEN-T2S2
Nahoru
Další produkty

Po elektromobilu Hyundai Ioniq Electric a hybridu Hyundai Ioniq Hybrid jsme se konečně dočkali i plug-in hybridu. Zjišťovali jsme jak jezdí i jak si stojí v konkurenci vynikající Toyoty Prius Plug-in Hybrid.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Plně elektrickou verzi Hyundai Ioniq považujeme za jeden z nejlepších elektromobilů, který dnes můžete koupit. Škoda jen, že Hyundai značně podcenil zájem, a tak ho koupit u nás ani jinde ve světě, snad vyjma domovské Jižní Koreje, spíš nejde.

Týdenní test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid nicméně, podobně jako u elektrické verze, ukázal, že kdyby Hyundai chtěl, mohl by tahle auta prodávat příslušné cílové jako na běžícím pásu. Ani tentokrát totiž jihokorejští inženýři nezklamali.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Je až s podivem, jak zčistajasna se trojice modelů Ioniq objevila a předvším jakou kvalitu s sebou přinesla. Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid, kombinuje benzínový čtyřválec 1.6 GDI o výkonu 77 kW a elektromotor o výkonu 45 kW. Celkový výsledný výkon činí 104 kW (141 k)/256 Nm.

Lithium-polymerová baterie o kapacitě 8,9 kWh, kde si 15 % jako rezervu ukrojí hybridní pohon, dává Ioniqu do zásuvky papírový dojezd 62-63 km. Mnohem reálnější je ale podle našich praktických zkušeností hodnota mezi 40 km až 50 km, výjimečně až kolem 55 km při pohybu po městě.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Design všech tří modelů Ioniq je de-facto totožný, ale dojmologicky má plug-in hybrid přeci jen blíž k verzi Electric než Hybrid. Může se pochlubit i stejně kvalitním zpracováním a pohodlným podvozkem, který vás proveze všemi nesnázemi české silniční sítě.

Max. rychlost plug-in verze je omezena 178 km/h, a je tedy v tomto ohledu o něco pomalejší než verze Hybrid (185 km/h). Zato má zas o kousek lepší zrychlení 0-100 km/h (10,6 s vs 10,8 s). Ve výsledku je to ale stejně jedno, tohle je úplně normální rodinné auto pro běžný provoz, ne na závodění.

 

 

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

A tuhle práci zvládá víc než dobře. I díky dvouspojkové automatické převodovce, která funguje překvapivě hladce a jen skutečně výjimečně jsme cítili nepatrné cuknutí. Potěšil nás i nízký počet jízdních módů - standardní, eco a sport.

Spotřebou jsme se po ujetí 1125 km dostali na 3,5 l/100 km při relativně pravidelném dobíjení. Jakmile v něm polevíte, vylétne spotřeba někam mezi 4,5 l/100 km až 5,0 l/100 km v závislosti na stylu jízdy. Dostat se přes 6 l/100 km je v Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid velmi výjimečné.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Spotřebu pomáhá optimalizovat chytrá navigace. Ta umí předvídat trajektorii a podle toho se rozhoduje, který z pohonů využije tak, aby výsledná spotřeba byla co nejnižší. Dojezd na jedno nabití a jedno naplnění nádrže se pohybuje kolem 1000 km. Dobíjení z běžné zásuvky trvá výkonem 2,3 kW přibližně 4,5 hodiny.

Nádrž plug-in hybridu je o dva litry menší než u verze Hybrid (43 vs 45 litrů). Stejně tak je menší i objem zavazadlového prostoru, kupodivu dokonce i než u verze Electric. Zatímco Hybrid nabízí 443/1505 l a Electric 350/1410 l, komponenty napěchovaný plug-in hybrid si musí vystačit s 341/1401 litry. Váko relativně malého kufru s sebou nese ještě jednu nepříjemnost, a to horší výhled dozadu.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Cena Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid je na chlup stejná, jako cena Ioniq Electric, tedy od 879 990 Kč. Už za ni dostanete výbavu, za kterou se u konkurence běžně připlácí: např. vyhřívaná sedadla, vyhřívaný volant, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, adaptivní tempomat, parkovací senzory, LED denní svícení, automatická klimatizace, couvací kamera.

To je příjemná nabídka zejména v porovnání s už v základu dražší Toyotou Prius Plug-in Hybrid, která začíná až na 990 900 Kč, tedy o 110 000 Kč výš! I za Ioniq Plug-in Hybrid si ale můžete zhruba tuto sumu připlatit. Stupeň výbavy Ultimate pak přidá přední LED světlomety, zadní kombinované LED světlomety, hlídání mrtvého úhlu, kožená, ventilovaná, elektricky ovládaná sedadla řidiče a spolujezdce s pamětí.

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

auto test Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
foto: Hybrid.cz
 

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid je vynikající auto, které znovu dokazuje, jakými jsou Jihokorejci přeborníky v dohánění (a předhánění) konkurence. Pokud máte zájem o soudobý, skutečně šetrný a dobře vybavený plug-in hybridní rodinný vůz, pak můžeme Ioniq do zásuvky jen doporučit.

Specifikace:

Délka/šířka/výška: 4470 mm/1820 mm/1460 mm
Rozvor náprav: 2700 mm
Výkon benzinového motoru (kW/ot.): 77/5700
Točivý moment (Nm/ot.): 147/4000
Výkon elektromotoru: 45 kW
Točivý moment elektromotoru: 170 Nm
Kapacita baterie: 8,9 kWh
Max. výkon: 104 kW
Max. toč. moment: 256 Nm
Max. rychlost: 178 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 10,6 s
Kombinovaná spotřeba: 1,1 l/100 km
Objem zavazadlového prostoru: 341 l
Objem palivovej nádrže: 43 l
Pohotovostní hmotnost: 1495-1550 kg
Užitečná hmotnost: 475 kg

Zdroj: Hybrid.cz