Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

A3 Sportback TFSI e, Strana 2

Nejprodávanější

Autonabijeni Wlbx wallbox
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–4 %
Původně: 19 390 Kč  (–4 %)
od 18 990 Kč
(od 15 694,21 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 990 Kč
(3 297,52 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–8 %
JUICE BOOSTER 2
Skladem
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–8 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS | kabel Typ 2 | max. 22 kW
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-3-002-C
 
od 23 190 Kč
(od 19 165,29 Kč bez DPH)
HB recht T2
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 1f/16A max. 3,7 kW
4 990 Kč –16 %
Původně: 4 990 Kč  (–16 %)
4 190 Kč
(3 462,81 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 3,7
10 690 Kč –7 %
Původně: 10 690 Kč  (–7 %)
9 990 Kč
(8 256,20 Kč bez DPH)
53 položek celkem
MobiBox | Typ 2 | 13A max. 3 kW
od 10 404,96 Kč bez DPH
od 12 590 Kč
Kód: 31320
MobiBox | Typ 2 | max. 3,7 kW
od 10 404,96 Kč bez DPH
od 12 590 Kč
Kód: 31323
Autonabijeni Wlbx wallbox
Tip možnost instalace + dárek zdarma
od 12 388,43 Kč bez DPH
od 14 990 Kč
Kód: WLBX-T2-16
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
Tip možnost instalace
od 12 388,43 Kč bez DPH
od 14 990 Kč
Kód: 35346
Wallbox se zasuvkou 2
možnost instalace + dárek zdarma
12 388,43 Kč bez DPH
14 990 Kč
Kód: 1610
noark wallbox
možnost instalace
od 12 685,95 Kč bez DPH
od 15 350 Kč
Kód: 110498
wallbox stin edited
možnost instalace
13 628,10 Kč bez DPH
16 490 Kč
Kód: 1799
HB recht T2
Tip možnost instalace
od 13 644,63 Kč bez DPH
od 16 510 Kč
Kód: 35328
P8100420alfa
možnost instalace
14 041,32 Kč bez DPH
16 990 Kč
Kód: 6011
Nahoru
Další produkty

Jsou to už dva roky, co jsme zkoušeli plug-in hybrid Audi A3 e-tron. Aktuálně přišel na trh facelift, který se liší především kosmeticky.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

S novou A3 do zásuvky jsme najeli téměř 1000 km. Zjistili jsme, že facelift se od původní verze zas až tak moc neliší - a že to není na škodu.
foto: Hybrid.cz

 

Facelift plug-in hybridu Audi A3 e-tron pro rok 2017 se nese v duchu malých stylistických úprav. Jsou patrné zejména na předních a zadních světlech i přední masce.

Novinkou je také Audi Virtual Cockpit, kdy jsou tradiční analogové budíky přístrojové desky nahrazeny 12,3" TFT displejem. V případě Audi A3 e-tron 2017 je výsledkem opravdu intenzivní pocit zahlcení informacemi.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Displej je plný digitálních budíků, čísel a ukazatelů, což bude bezesporu dělat dobře zejména technologickým hračičkům a lidem, kteří se při jízdě autem potřebují cítit jako v kokpitu vesmírné lodi.

Těm ostatním může přemíra informací připadat přeci jen trochu příliš. Přidává však na celkově ještě sportovnějším pocitu z auta, stejně jako např. stropní prolis.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Co nám ovšem u nové A3 do zásuvky chybělo, to byl dotykový displej u navigace/infotainmentu. Dnes už jej považujeme za samozřejmost. Poněkud nás trápilo také neohrabané ovládání sedadel a jejich tuhost, která byla cítit po každé delší cestě.

Kde naopak Audi A3 e-tron exceluje, to je odhlučnění kabiny, a to jak od hluku motoru, tak aerodynamického hluku. Potěšil nás i příjemně padnoucí malý volant a taková maličkost jako je automatická parkovací brzda.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Po jízdní stránce autu není co vytknout, pocitově vynikající zrychlení 0-100 km/h zvládá pořád za 7,6 sekundy a prvních asi 30 km umí jet čistě na elektřinu. Při jízdě na elektřinu je zrychlení 0-60 km/h podle technických specifikací 4,9 sekundy!

Sportovnímu vyladění auta odpovídá i tvrdší podvozek, který si ale s hmotností 1615 kg bez problémů poradí. Dobrému pocitu z jízdy pomáhá i zavěšení kol McPherson na přední nápravě a čtyř prvkové zavěšení s nezávislým odpružením na zadní.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Na hybridním pohonu se nic nezměnilo. Základem pohonného systému zůstává přeplňovaný čtyřválec 1,4l TFSI (110 kW) doplněný o elektromotor o výkonu 75 kW. To vše doplňuje šestistupňová převodovka S tronic.

Celkový max. výkon ústrojí je 150 kW (204 koní). Čistě na elektřinu je max. rychlost omezena zhruba 130 km/h, ale vyzkoušeli jsme, že to jde i trochu přes. Na elektřinu ujede auto reálně mezi 30-35 km normální jízdou, s trochou snahy zvládne i 40 km. Max. rychlost je omezena 222 km/h.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Dlouhodobá průměrná spotřeba námi testovaného vozu se pohybovala na 6,0 l/100 km. Při plném nabití a následném 200km výletu vykazovalo auto spotřebu 5,2 l/100 km.

Po vybití hlavní kapacity baterie a trochu agresivnější jízdě ale průměrná spotřeba snadno stoupá k 7 l/100 km a není problém se dostat až na 8 l/100 km. Stejně jako u kteréhokoliv jiného plug-in hybridu nakonec průměrná spotřeba nejvíc závisí na pravidelnosti dobíjení.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Objem zavazadlového prostoru je 280 litrů, objem nádrže 40 litrů, kapacita li-ion baterie 8,8 kWh. Tedy vše při starém. Reálně se dojezd auta pohybuje kolem mezi 600 km a 700 km na jedno naplnění nádrže a 3-5 plných dobití, v závislosti na stylu jízdy.

Audi A3 e-tron ale není o spotřebě, jako třeba Prius. Tohle auto je "výkonový" plug-in hybrid, který chytře využívá výhod elektrického pohonu ku svému prospěchu, aniž by dělal jakékoliv kompromisy na straně výkonu nebo jinak řidiče omezoval.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 

Cena auta začíná na 999 900 Kč, a v segmentu plug-in hybridů a elektromobilů tedy nijak nevybočuje. Je prostě konzervativní, stejně jako auto samotné. Ale na to jsme u koncernu Volkswagen zvyklí a neznamená to, že je to tak špatně.

auto Audi A3 e-tron facelift 2017

foto: Hybrid.cz
 
Zdroj: Hybrid.cz