Nissan

69 položek celkem

Cena

4490144831
14490144831

Značky

Položek k zobrazení: 69
EV nabíjecí kabel TYPE 1 / Yazaki / J1772
Tip Akce
4 990 Kč –10 %
3 710,74 Kč bez DPH
4 490 Kč
Kód: J1772-16A
dobijeci kabel elektromobil typ1
Novinka
3 933,88 Kč bez DPH
4 760 Kč
Kód: T1-16A
leafbox package 2b6a1562
Akce
5 990 Kč –17 %
4 123,97 Kč bez DPH
4 990 Kč
Kód: LEAFBOX
EV nabíjecí kabel TYPE 1 / Yazaki / J1772
Tip
5 490 Kč –9 %
4 123,97 Kč bez DPH
4 990 Kč
Kód: J1772-32A
Nabíjecí kabel Typ 2 | Mennekes | 1f/32A max. 7,4 kW
Tip Akce
5 790 Kč –12 %
4 206,61 Kč bez DPH
5 090 Kč
Kód: 62196-32A1F
dobijeci kabel elektromobil typ1
Novinka
4 322,31 Kč bez DPH
5 230 Kč
Kód: T1-32A
nabijeni kabel T2
Novinka
4 371,90 Kč bez DPH
5 290 Kč
Kód: T2-1F-32A
EV nabíjecí kabel TYPE 1 / Yazaki / J1772
od 4 954,55 Kč bez DPH
od 5 995 Kč
Kód: 31210
EV nabíjecí kabel TYPE 1 / Yazaki / J1772
od 5 374,38 Kč bez DPH
od 6 503 Kč
Kód: 31215
Nahoru
Další produkty

Jako součást aliance Renault-Nissan společnost nastavila elektrickou cestu již od roku 2006, kdy oznámila svou ofenzívu v sektoru, kdy se společnost po úspěchu Leafu zdvojnásobila sázkou na EV. EV a autonomní jízda jsou středem soustředění
společnosti. Japonská společnost do roku 2015 měla kumulativně nejvyšší prodej elektrických vozidel všech automobilů. Prodej Leafu od roku 2015 klesá díky tomu, že ho jeho konkurenti konečně dobíhají se svými vlastními čistě elektrickými
modely. V roce 2014 Alliance Renault-Nissan přehodnotila svou strategii výroby baterií prostřednictvím svého společného podniku se společností NEC Corp of Japan. Společnost se rozhodla nabízet lithiové baterie od dodavatelů třetích stran.
LG-Chem Korea je v současné době největším dodavatelem lithium-iontových baterií pro Aliance. Strategie společnosti zahrnuje rychlé nabíjení prostřednictvím společného podniku s eVgo. Na konci roku 2015 se společnost a BMW spojily s
nasazením rychlých dobíjecích stanic pro Leaf a BMWi3 v Americe s názvem Greenlots, které dodávají 50kW CHAdeMO a SAE Combo konektory. Nissan si klade za cíl sdílet společnou platformu EV s partnery aliance, Mitsubishi a Renault, s cílem
snížit náklady a ceny o přibližně 20% za cílovou cenu 17 000 USD. Výsledkem strategie je, že tři výrobci automobilů budou od roku 2018 sdílet novou platformu Leaf.