Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Spark Line 32 Typ 1 | "Yazaki" | 6-32A max. 7,4 kW

Kód: SL32A1F5MY SL32A1F7MY SL32A1F10MY Zvolte variantu
11 990 Kč 12 790 Kč 13 590 Kč od 11 990 Kč 9 909,09 Kč bez DPH 10 570,25 Kč bez DPH 11 231,40 Kč bez DPH od 9 909,09 Kč bez DPH
Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Zvolte variantu
Délka kabelu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
27.11.2019 27.11.2019 27.11.2019 Zvolte variantu

Kabel s řídící skříňkou pro nabíjení elektromobilů ze zásuvek CEE 32A s maximálním výkonem až 7,4kW (1x32A).

Tyto zásuvky jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:

  • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení
  • Spínací prvky dimenzovány na více než 150% jmenovitého kontinuálního zatížení
  • Řídící elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku
  • Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • Zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky
    • Spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory
    • Kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze)
    • Kontrola PE a N vodičů
    • Hlídání únikových proudů - Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC)
    • Nepodporovaný mód nabíjení
  • Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu - výhodné pro auta, která toto samy neumí
  • Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kabel s řídící skříňkou pro nabíjení elektromobilů ze zásuvek CEE 32A s maximálním výkonem až 7,4kW (1x32A).

Tyto zásuvky jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:

  • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení
  • Spínací prvky dimenzovány na více než 150% jmenovitého kontinuálního zatížení
  • Řídící elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku
  • Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • Zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky
    • Spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory
    • Kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze)
    • Kontrola PE a N vodičů
    • Hlídání únikových proudů - Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC)
    • Nepodporovaný mód nabíjení
  • Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu - výhodné pro auta, která toto samy neumí
  • Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina)

Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.

  • Jmenovitý proud: max 32A (7,4kW) - limitováno předpisy
  • Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
  • Počet fází: 1
  • Délka: 5m, 7,5m nebo 10m
  • Přípustná okolní teplota: -30°C až +50°C
  • Záruka: 5 let
  • Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)

Doplňkové parametry

Kategorie: Podle vozu
Napájení: 1 fázové
Jmenovitý proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
Pracovní napětí: 230 V
Jmenovitý výkon: až 7,4 kW
Délka: 5, 7,5 nebo 10 metrů
Pracovní teplota: -30°C až +50°C
Konektor - vozidlo: Typ 1 | "Yazaki"
Konektor - stanice: CEE 32A
Použití: Vnitřní / Venkovní

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.