Od 13.1. do 20.1. bude probíhat stěhování hlavního skladu. Omluvte proto prosím možné zpoždění expedice zásilek. Děkujeme.

Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Hyundai, Strana 9

69 položek celkem
citycharge mini2
Novinka Tip možnost instalace
od 77 314,05 Kč bez DPH
od 93 550 Kč
Kód: EM-CC-M2-XX-WIFI-N
citycharge v2
Tip možnost instalace
od 99 690 Kč–3 %
Skladem - kompletace
od 80 818,18 Kč bez DPH
od 97 790 Kč
Kód: EM-CC-V2-XX
evolve smart circontrol
možnost instalace
od 83 157,02 Kč bez DPH
od 100 620 Kč
Kód: 982/2X
citycharge v2 platebni terminal
Novinka Tip možnost instalace
od 97 512,40 Kč bez DPH
od 117 990 Kč
Kód: EM-CC-V2-XX-WIFI-N
EV EU 1 1
možnost instalace
Skladem u výrobce
119 000 Kč bez DPH
143 990 Kč
Kód: EV METER

Zpočátku se Hyundai bála elektrických vozidel a jejich strategie, společnost Hyundai Bluedrive se zaměřila na zvýšení účinnosti paliva a řízení rozšiřování trhu s vozidly na zelené lince prostřednictvím zaměření na vozy s
elektrickými palivovými články. V březnu 2017 Hyundai připustila, že elektrické vozy jsou nezbytné. Jihokorejská automobilka, společnost Hyundai Motors (005380.KS) měla strategii zaměření na palivové články elektrických vozidel,
dokud investorův tlak nedonutil společnost svůj cíl v roce 2016 změnit. Společnost, vlastnící také KIA Motors (000270.KS), oznámila na přehlídce vozů v Los Angeles roku 2016, že mění strategii elektrických vozidel. Vedoucí Hyundai-Kia
v oblasti zelených automobilů, se nachází ve městě Yongin, pan Lee Ki-Sang, osvětlil strategickou změnu elektrických vozidel během rozhovoru před přehlídkou vozů v Soulu roku 2017. V Los Angeles společnost uvedla,
že do roku 2020 plánuje mít v USA 14 nových alternativních vozidel. Plánovaný produktový mix obsahuje čtyři zásuvné hybridy, čtyři elektrické a jeden model s palivovými články. V současnosti pan Lee vrhl ještě více světla na plány
společnosti, což naznačuje, že prvním plně elektrickým vozidlem plánovaným na příští rok bude malý SUV. Podle pana Leeho by SUV mělo dosáhnout vzdálenosti až 185 km (300 km). Ačkoli společnost rozvíjí svou vlastní vyhrazenou platformu,
nemůže říct, kdy bude připravena. Platforma je modelována po příkladu Tesly, s bateriemi v podlaze, což umožňuje větší kapacitu baterie a prostor v kabině. Z oznámení je zřejmé, že se společnost agresivně pokouší ulovit ztracenou půdu.
Korejská automobilka byla kritizována investory a analytiky za to, že nezačali dříve pracovat na elektrických vozidlech, čímž příliš tlačili na náhlou změnu strategie společnosti. Investiční analytik očekává, že společnost zpočátku
ztratí peníze díky přechodu na EV, ale že by neměli jednat tak aby zaostávali. Analytik společnosti Hi Investment Securities dále uvedl, že se musí zaměřit na elektrická vozidla s dlouhým doletem od 190 mil do 400 mil, aby byly vůbec
relevantní. Hyundai nyní očekává, že trh EV bude kolem roku 2025 přibližně 10ti procenty globální flotily, a díky tomu se vznese i palivo EV. Luxusní značka společnosti Hyundai, Genesis, také dnes oznámila, že představí PHEV do roku 2019
a BEV do roku 2021. Aliance Hyundai-Kia také plánuje čínské verze svých elektrických vozidel a za tímto účelem je v procesu získávání baterií z Číny, protože korejští dodavatelé LG-Chem a Samsung jsou od roku 2016 vyloučeni z dotací
v Číně. Společnost mluví v prospěch technologií současného Amperex Technology Ltd (CATL) a dalších dodavatelů baterií. Hyundai a BAIC JV, Beijing Hyundai, je 50/50 JV založené podle čínského práva. První EV ze stáje je 4. generace
elektrifikované Elantra Yuedong, která je nyní uvedena jako Peking Hyundai Elantra GS.