Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den
LEAF Box - Nissan Leaf / e-NV200 zvýšení dojezdu + rekuperace
Kód: LEAFBOXDetailní popis produktu
- zvýšení dojezdu (range extender) - je integrován v režimu "D", vylepšuje dávkování točivého momentu a tím se zvýší dojezd v průměru o 10-15% (režim ECO, 24kWh / 30kWh baterie). Při normálním režimu je Leaf Box vypnutý
- simuluje některé funkce "e-pedálu" z nového Nissanu Leaf 2018
- zvýšení rekuperace v režimu D o přibližně 20% (z 20kW na 24kW)
- max. výkon vozidla lze zvýšit z 80 kW na 83 kW (volitelné)
- funguje také pro e-NV200
Často kladené otázky:
1. Pro jakou modelovou řadu je LeafBox vhodný?
- Pro všechny. Kompatibilní je jak s první generací vozu (-2012) tak druhou generací (2013-) Nissanu Leaf /e-NV200, s variantou 24kWh/30kWh.
2. Může být LeafBox detekován výrobcem vozidla?
- Ne. Nejedná se o žádnou modifikaci vozu, jednotku je možno kdykoli připojit a odpojit. Rozhodně nepřicházíte o záruku.
3. Je složité instalovat LeafBox?
- Ne. Zapojení je otázkou minut.
4. Je zde možnost poškození baterií?
- Ne. Naopak, vylepšená (plynulejší) akcelerace a jízda v pomalých rychlostech v režimu ECO prodlužuje dojezd a životnost baterií.
5. Je zvýšen dojezd?
- Ano. Dojezd je prodloužen přibližně o 10%. Je to výsledek vylepšní distribuce výkonu elektrické energie.
6. Je legální používat LeafBox?
- Ano. Nejedná se o žádnou permanentní změnu. Nejedná se o žádnou emisní či bezpečnostní modifikaci. Použití je tedy 100% legální.
7. Mohu LeafBox vrátit?
- Ano. V případě, že nebudete s tímto produktem spokojeni, můžete ho do 14 dnů od zakoupení vrátit.
8. Je výrobek certifikovaný?
- Ano. Certifikace CE, E20 10R-03 2680.
9. Mám jiný dotaz.
Neváhejte nás kontaktovat skrze náš online chat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Podle vozu |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
Dojezd Nissan Leaf 24kWh - 173km (zima/zimní pneu)
Instalace
Test dojezdu v zimě
Přidat komentář
AP
Zkušenost
Adam Pišl
Dobrý den, mám pro Vás jen zpětnou vazbu z užívání LeafBoxu na Nissan e-NV200:
Zkušenosti po cca 10.000 km, měřeno při podobných podmínkách a stylu jízdy:
Striktně režim B, bez LeafBoxu: Pr. spotřeba 19,7, rekuperace 21%,
Striktně režim D, LeafBox nastavený na režim D bez ECO: Pr. spotřeba 19,5, rekuperace 17%
Striktně režim B, LeafBox nastaven na režim B bez ECO:
Pr. spotřeba 17,5, rekuperace 21%
Je vidět, že Leafbox dokáže významně snížit spotřebu. Doporučovaný režim D se vyrovná spotřebou továrnímu režimu B, což je úspěch.
Já si však zvykl na řízení "jedním pedálem", který právě umožňuje režim B, a tam je LeafBox ještě účinnější. Vím, že doporučení je jezdit na klasický režim D, ale mě B vyhovuje více. O to víc mě těší, že i v tomto režimu LeafBox významně pomáhá.
Odpovědět
Odpovědět
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
5,0
1 hodnocení
5
4
3
2
1
5
A
Adam G.
LEAF Box - Nissan Leaf / e-NV200 zvýšení dojezdu + rekuperace jsem považoval za placebo efekt a šel do toho s tím, že mám možnost jej do 14 dnů vrátit. Už po 2 dnech šla průměrná spotřeba vozu dolu z 18,4kw na 16,1kw tedy snížení o cca 12,5 procent. Dnes po cca 8 dnech užívaní je spotřeba 15,6 kw tedy snížení o cca 15,2 procent. Na jizdním komfortu to není poznat. Dojezd se zvýšil o přibližně 19 km na 147km v reálném provozu. Nevěřil jsem, otestoval jsem, vracet nebudu. Kdo pochybuje jako já, ať otestuje, jde to vrátit. Instalaci zvládne každy trochu zručný.