Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Accelev V2 | 2x20A na 1x32A max. 8 kW

Kód: 621/CEE 621/CEE2 621/CEE3 621/CEE4 621/CEE5 621/CEE6 Zvolte variantu
Novinka Tip
Značka: V-tech
38 990 Kč 32 223,14 Kč bez DPH
Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Zvolte variantu
Koncovka přívodního kabelu
Konektor pro připojení k vozu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
4.12.2019 4.12.2019 4.12.2019 4.12.2019 4.12.2019 4.12.2019 Zvolte variantu

Accelev v2 EVSE je procesorem řízený, pokročilý AC wallbox s funkcemi, které nenajdete u jiných Wallboxů. Kromě monitorování sítě, dynamickému přidělování výkonu a jedinečných režimů nabíjení BatteryCare ™ a No Charge Full poskytuje možnost rovnoměrného zatížení dvou fází z 3-fázového / 400V napájení, což umožňuje nabíjet vozy s 1-fázovou palubní nabíječkou podstatně rychleji.

V současné době je Accelev v2 nejmodernější domácí nabíjecí stanice.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Standardní vlastnosti

  • Monitorování sítě (okamžité snížení zátěže při detekci přetížení sítě - zamezení přetížení jističů)
  • BatteryCare ™ - možnost nabíjení baterie v režimu "Plné nabití" či "Nenabíjet do plna" pro maximální životnosti baterie Vašeho vozu.
  • Režim ReVive Balancing - speciální pulzní vyvažování baterie pro obnovení ztracené kapacity baterie
  • Veškeré aktualizace je možné provádět přes USB port
  • Přenosná (platí některá omezení, viz „Bezpečnostní opatření a instalace“)
  • Odnímatelné kabely (jak vstupní, tak výstupní). Jedna nabíječka postačuje pro všechny typy elektromobilů.
  • 2,8 palcový TFT display s „geek módem“ - můžete sledovat všechny parametry na jednom místě
  • Ochrana proti přetížení a přehřátí a pokročilá bezpečnostní řešení

Rychlost nabíjení

Accelev EVSE automatický načítá aktuální zátěž v elektroinstalaci a optimalizuje rychlost nabíjení. Nastat mohou následující situace:

  • Síť není zatížena, elektromobil není nabití - rychlost nabíjení je maximální
  • Síť je přetížena - rychlost nabíjení je omezena nabíjecí stanicí
  • Elektromobil je téměř nabitý - rychlost nabíjení se snižuje

V tabulce níže naleznete časový odhad nabíjení vybraných elektromobilů. Předpokládané nabití je z 5% na 95% kapacity baterie. Berte na vědomí, že baterie se může nabíjet pomaleji či rychleji z důvodu teploty, napětí a zátěže. Pokud Váš elektromobil není uveden v tabulce, neznamená to, že je nekompatibilní.

Upozornění: Pokud je rychlost nabíjení omezena z důvodu přetížení sítě, může být nabíjení s Accelev stále rychlejší, než z ostatními nabíječkami. Důvodem je vyšší napětí. To platí zejména u vozů s palubní nabíječkou 3,7 kW a nižší.

Často kladené otázky

1. Jak nastavení doporučujete pro nabíjení mého elektromobilu?

Důrazně doporučujeme nabíjet s fukcí BatteryCare a No Full Charging. To zaručí dlouhodobou životnost baterie. Každodenní nabíjení baterie na hodnotu 100% s vysokou teplotou snižuje kapacitu a stav baterie.

2. Mohu použít funkci ReVive Balancing poté, co se nabíjení s touto funkcí právě dokončilo?

Ano, je to v pořádku.

3. Mohu používat Accelev venku?

Ne. Accelev je navržen tak, aby byl po celou dobu chráněn povětrnostním podmínkám. Můžete ho používat jako přenosnou nabíječku, platí však omezení - viz odstavec „3. Bezpečnostní opatření a instalace “.

4. Vidím, že si mohu vybrat konektor dle mého vozu. Je tedy možné nabíjet vozy s Typ 1 / Typ 2 / US Tesla jednou nabíječkou?

Ano. Nabíjecí kabely jsou odnímatelné. Nabíječka je dodávána s Vámi zvoleným kabelem. Pokud chcete dodat ke stanici více kabelů, neváhejte nás kontaktovat.

5. Mohu si zvolit délku nabíjecího / přívodního kabelu?

Ano, v případě zájmu Vám uděláme délku kabelů na míru.

 

Hlavní obrazovka

Hodnoty a stavy (z leva)

BatteryCare - stav možnosti BC

NoFull - stav možnosti úplného nabití

GridM stav monitorování sítě

234/250V - napětí sítě / aktuální napětí

24/12,8A - max. proud / aktuální proud

25C - teplota nabíječky

02:12:34 - šas nabíjení

3.569kWh - celkově nabito

3.2kW - aktuální nabíjecí výkon

Battery symbol - stav nabíjení

MAX 24A - omezení proudu

[+] - změna max. proudu

Star - spuštění nabíjení

Setup - nastavení

BatteryCare(TM) - zapnutí/vypnutí funkcionality

No Full Charging - zapnutí/vypnutí funkcionality. Ideální pro prodloužení životnosti baterie.

ReVive Balancing - speciální pulzní vyvažování baterie pro obnovu ztracené kapacity.

 

Monitorování sítě závisí na aktuálním napětí v síti. Je dobré volit konzervativnější hodnoty. Hodnota 08 je základní nastavení, postačuje na většinu situací.

 

S/N: F2610001 - seriové číslo nabíječky

F/V: 2.0 - verze firmwaru

Total Energy - celková spotřeba energie

Reset - tlačítko pro resetování měřiče

Aktualizace firmwaru - přepne do bootovacího režimu, čeká na aktualizaci přes USB port

Umax - nejvyšší naměřené napětí

Imax - nejvyšší naměřená hodnota proudu

Tmax - nejvyšší naměřená teplota

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Přenosné nabíječky
Režim nabíjení: Režim 2 / Režim 3
Jmenovitý proud: 32 A - rozloženo na dvě fáze max. 20A na fázi
Napájení: 2 fázové
Vstupní napětí: 200 ~ 240 V (AC) na fázi
Pracovní napětí: 210 ~ 250 V (AC) 1 fáze
Jmenovitý výkon: 8 kW
Koncovka vozidla: Typ 1 / Typ 2 / US Tesla
Koncovka stanice: IEC 60309, 3P+N+E
Váha: 18kg
Rozměry: 380 x 270 x 130mm
Display: 2,8" TFT barevný, dotykový
Konektivita: USB micro B
Materiál: PC + GFS, ocel
Instalace: Na zeď, vnitřní (IP41), min. 1 metr od země
Pracovní teplota: -30 ° C ~ +50 ° C
Chlazení: Aktivní, řízeno mikroprocesorem
Ochrana: Přepětí, podpětí, přetížení, teplota, uzemnění

Grid Monitoring

Představení

Soft Start

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
5
PT Avatar autora | 18.10.2019
Z nabíjení jsem nadšený. Vlastním Jaguar I-Pace a při pořízení vozu jsem netušil, že má "pouze" 7kW palubní nabíječku. V garáži mám 16A průmyslovou zásuvku a těšil jsem se na 11kW nabíjení. I-Pace bohužel umí pouze jednofázové nabíjení. Jediné řešení pro mě tedy byla tato nabíječka. Nemusel jsem vůbec řešit elektroinstalaci, připojili jsme, nastavili funkce a nabíjíme nejrychleji, jak to jde. Tímto se také omlouvám Autonabíjení za vrácený 11kW Webasto wallbox, který jsem prvně zakoupil a děkuji za všechny rady!