Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

e-208, Strana 2

Nejprodávanější

Go 11kW
 
11 990 Kč
(9 909,09 Kč bez DPH)
Autonabijeni Wlbx wallbox
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
od 19 390 Kč–4 %
Původně: 19 390 Kč  (–4 %)
od 18 990 Kč
(od 15 694,21 Kč bez DPH)
EV nabíjecí kabel Typ 2 | 3f/16A max. 11 kW
5 590 Kč –14 %
Původně: 5 590 Kč  (–14 %)
4 790 Kč
(3 958,68 Kč bez DPH)
PulsarPlus0001
Wallbox Pulsar PLUS | kabel Typ 2
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-3-002-C
 
od 23 190 Kč
(od 19 165,29 Kč bez DPH)
01 EL JB2G2 Overview
od 29 990 Kč–8 %
JUICE BOOSTER 2
Skladem
Kód: EL-JB2E2
Původně: 29 990 Kč  (–8 %)
od 27 490 Kč
(od 22 719,01 Kč bez DPH)
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
 
od 14 990 Kč
(od 12 388,43 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
4 590 Kč
(3 793,39 Kč bez DPH)
HB recht T2
 
od 16 510 Kč
(od 13 644,63 Kč bez DPH)
55 položek celkem
Home Box s DC ochranou | až 22 kW
Tip možnost instalace
od 12 388,43 Kč bez DPH
od 14 990 Kč
Kód: 35346
Wallbox se zasuvkou 2
možnost instalace + dárek zdarma
12 388,43 Kč bez DPH
14 990 Kč
Kód: 1610
noark wallbox
možnost instalace
od 12 685,95 Kč bez DPH
od 15 350 Kč
Kód: 110498
super deutsche ladekabel
Novinka + dárek zdarma
od 13 214,88 Kč bez DPH
od 15 990 Kč
Kód: EVLIIT21635
wallbox stin edited
možnost instalace
13 628,10 Kč bez DPH
16 490 Kč
Kód: 1799
HB recht T2
Tip možnost instalace
od 13 644,63 Kč bez DPH
od 16 510 Kč
Kód: 35328
P8100420alfa
možnost instalace
14 041,32 Kč bez DPH
16 990 Kč
Kód: 6011
go eCharger HOME 11kW
Novinka
go-eCharger HOME+
Momentálně nedostupné
od 14 867,77 Kč bez DPH
od 17 990 Kč
Kód: CH-02-17-1
EVECUBE B
možnost instalace
EVECUBE B | až 22 kW
Zadat do výroby
od 15 495,87 Kč bez DPH
od 18 750 Kč
Kód: 1382/NE
Nahoru
Další produkty

Renault Zoe válcuje žebříčky prodeje elektromobilů a konkurenční PSA už se na to nemůže dál dívat. Do ringu přijíždí Peugeot e-208. Jaký je?

auto elektromobil Peugeot e-208

Peugeot e-208 se nám v testu pochlubil průměrnou spotřebou 16,6 kWh/100 km, ale už při mírně agresivnější nebo rychlejší jízdě není problém sáhnout si na 20 kWh/100 km a víc.
foto: Hybrid.cz

 

Elektromobil Peugeot e-208 už je nějakou dobu v prodeji také na českém trhu a my jsme se mu konečně podívali na zoubek. Konkrétně "sportovní" verzi GT, jejíž akční cena startuje na 875 000 Kč.

Ostré tvary karoserie auta by měly evokovat drsný a nekompromisní styl. Pro někoho jde o atraktivní design, pro jiného už přehnaný kýč - to ať si každý rozhodne sám.

Elektromobil Peugeot e-208

Líbivost designu elektromobilu Peugeot e-208 nechť každý posoudí podle vlastních chutí.
foto: Hybrid.cz
 

Prvotní pocit z usednutí do elektromobilu Peugeot e-208 byl výrazně odlišný, než v případě nového Renaultu Zoe. Zatímco Zoe vás doslova obejme a vyšle na pohodovou, bezstarostnou a přesto zábavnou cestu do cíle, v e-208ce si musíte sedadlo řidiče vybojovat.

Zvyknout si na tohle auto prostě chvíli trvá. Stejně tak i najít si tu správnou polohu na sedadle. Není to "vítací" auto a bude po vás vyžadovat jisté úsilí.

 

Pro fanoušky malých, ostrě se tvářících aut není elektromobil Peugeot e-208 špatná volba.

Pro fanoušky malých, ostrě se tvářících aut není elektromobil Peugeot e-208 špatná volba.
foto: Hybrid.cz
 

Elektromobil Peugeot e-208 je postaven na modulární platformě e-CMP, která je od začátku připravena pro elektromobilitu. Díky tomu zástavba 50kWh baterie (45kWh využitelných) a 100kW elektromotoru (260 Nm) neubrala z prostornosti kabiny ani zavazadelníku.

Už asi tušíte, že 50kWh baterie s využitelnými cca 45 kWh nebude žádné terno. A tušíte správně. Na více než 1300 km, z toho asi 300 km na dálnicích, jsme dosáhli průměrné spotřeby 16,6 kWh/100 km. S takovou je reálný dojezd kolem 270 km na jedno nabití. Oficiální WLTP hodnota dojezdu přitom činí 340 km. Žádná sláva to tedy není, ale jezdit se s tím už docela dobře dá.

 

V zavazadelníku je prostor pro 309 litrů nákladu.

V zavazadelníku je prostor pro 309 litrů nákladu.
foto: Hybrid.cz
 

Ve srovnání s nejnovější konkurencí je ale tenhle stále zamračený drsňák, i vzhledem ke své cenovce, přeci jen mírně pozadu. Situaci zachraňuje nabíjení, resp. standardní 11kW třífázová palubní nabíječka a zejména opravdu libový nabíjecí kabel, který jsme k autu dostali.

Ten si automaticky dokázal najít vhodný proud od 6 A až do 32 A podle zásuvky a k dispozici měl i jednoduše vyměnitelné koncovky. Podle informací z Peugeotu už se ale bohužel tento adaptér k autům, kvůli problémům dodavatele, nedodává. Velká škoda!

 

Jako většina elektromobilů, i Peugeot e-208 nabízí několik zbytečných jízdních módů jako je Eco, Sport a Normal. K ničemu!

Jako většina elektromobilů, i Peugeot e-208 nabízí několik zbytečných jízdních módů jako je Eco, Sport a Normal. K ničemu! Sportovní mód je navíc u e-208ky úplně nezvládnutý a bude vám auto trhat zpod rukou.
foto: Hybrid.cz
 

Rychlonabíjení zvládá Peugeot e-208 nabíjecím výkonem až 100 kW skrze standardní evropskou zásuvku CCS - Type 2. Baterie má velkorysou, ale v oboru už víceméně standardní záruku 8 let nebo 160 000 km na 70 % kapacity. Na "zbytek auta" je záruka pět let.

Vytápění je řešeno tepelným čerpadlem (400 V/3 kW) a elektrickým ohřívačem (400 V/5 kW). Standardní výbavou jsou LED přední i zadní světlomety. Pouze verze e-GT nabízí LED dotykové osvětlení interiéru vpředu i vzadu, LED osvětlení kosmetických zrcátek a LED osvětlení prostoru pro nohy vpředu.

 

Kde Peugeot e-208 září, to je standardní výbava.

Kde Peugeot e-208 září, to je bohatá standardní výbava.
foto: Hybrid.cz
 

Jakmile se s autem sžijete, což mně chvíli trvalo, nabídne vám slušnou porci zábavného jezdění. Hodně dobře sedí, i díky hmotnosti 1530 kg (350 kg jen baterie). Maximálka na 150 km/h si samozřejmě vybírá svou daň ve spotřebě. A trochu horší je to i s hlukem od podvozku, který je patrný hlavně na dálnicích.

 

Interiér, zejména prostor řidiče, je na nás až moc devadesátkové retro.

Interiér, zejména prostor řidiče, je na nás až moc devadesátkové retro.
foto: Hybrid.cz
 

Cena elektromobilu Peugeot e-208 s 50kWh baterií a výkonem 100 kW/260 Nm je v ceníku "běžně" 870 000 Kč za verzi e-Allure, akční cena je 810 000 Kč. Verze e-GT stojí 935 000 Kč, resp. akčních 875 000 Kč. Pro srovnání, benzinová verze 1.2 Puretech 130 začíná na 560 000 Kč (všechny ceny s DPH).

Zdroj: Hybrid.cz